Boot naar samos
#1
Weet iemand of er een rechtstreekse bootverbinding is van chios naar samos-pythagorion.
Ik ga nl. Naar chios en een vriendin van mij verblijft dezelfde tijd op samos en ik zou het dus leuk vinden om haar te bezoeken. En mag je met een huurauto op de boot?
Ben benieuwd naar reacties.
Groet maria.
Quote
#2
CHIOS - SAMOS met NEL LINES voor 15.34 euro enkele reis
Auto 56.64 euro ook enkele reis

Vertrek 12.00 uur middags , aankomst 15.20, te booken Goferry .gr
Quote
#3
Dank je wel. komt de boot aan in Pythagoras?
Quote
#4
De boot komt aan in Vathy
Quote
#5
Het is 20 min. rijden met de auto van Vathi haven naar Pythagorion. Op een kleine 10 min. lopen van de aanlegplaats van de NEL-lines is he t busstation waar 1-2x per uur bussen naar Pythagorion gaan en ook weer terug(tussen 9 en 4 uur)
Quote
#6
Check bij je verhuurder of je de huurauto mee mag nemen.
Bij de verhuurders op Kreta mag dat nogal eens niet.
Quote
#7
Photo 
Wat leuk, deze boot van NEL LINES zien wij nu dagelijks langs varen..

[Afbeelding: 359y6b4.png]
Quote
#8
Dank jullie allemaal voor de informaties. We zien wel wat we gaan doen. Een boottochtje is altijd leuk. Maar we zullen dan wel een nachtje moeten blijven op samos, maar dat is ook wel leuk.
Groet Maria
Quote
#9
Wat een mooi medium is ons Oriste Forum toch.
Na even speuren bij het Subforum Chios vond ik deze nuttige info.
Neem aan dat de boot Nel Lines ook van Samos naar Chios vaart.
Zal het uitzoeken in mei a.s.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#10
(12 November 2014, 21:15)Margaritha schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wat een mooi medium is ons Oriste Forum toch.
Na even speuren bij het Subforum Chios vond ik deze nuttige info.
Neem aan dat de boot Nel Lines ook van Samos naar Chios vaart.
Zal het uitzoeken in mei a.s.
Groetjes Margaritha

Voorlopig niet. Werd op 10/09 geschrapt.  Zie
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#11
Ieder jaar moeten de rederijen meedingen naar de routes die ze mogen varen. Het kan zomaar in 2015 heel anders zijn. De boot naar Chios en door naar Thessaloniki vanuit Vathy werd eind september uit de vaart genomen omdat de havengelden/belastingen niet betaald waren. Het blijft Griekenland ..... Er kwam toen wel een boot naar Kavala voor in de plaats, die zou de hele winter varen 2x per week. Dat was de talk of the town. Maar ja, dan moet je maar net naar Kavala willen ....
Quote
#12
Els,
Als die boot naar Kavala mij eraf laat in Chios en naar een paar dagen weer oppikt is het voor mij prima.

En als mijn scooter dan ook mee mag zal ik helemaal blij zijn.
We wachten af,eerst de winter hier door en half mei richting Samos.
Groetjes en dank voor het meedenken allen.
Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)