Grieksegids nieuws     
Geen chaos op Lefkada
#1
Wink 
Op Lefkada is het geen chaos !! Toeristen kunnen genieten van gezellige winkelstraten met winkels die open zijn, met in Nidri in de avonduren autovrije winkelstraten en boulevard. Geen wegwerkzaamheden. Gezellige taverna's. Geweldig weer en iedereen in een goede bui. Op het water is het al lekker druk met (zeil)boten. De mensen kijken uit naar de ontwikkelingen (lees werk) in verband met de "verkoop" (pacht) van Skorpios en zijn blij dat de toeristen al diverse boekingen hebben gedaan voor dit en komend seizoen.

En oh ja voor wie strand zoekt: voor ieder wat wils op Lefkada: prachtige witte zandstranden, maar ook kiezelstranden, allen met natuurlijk het gebruikelijke kristalheldere water.

Wie wil dit nu niet in zijn/haar vakantie? Wink
Quote
#2
Yep, helaas in september pas....
Quote
#3
Klopt perfect @ Geni.

Zijn hier nu een 12-tal dagen (Thalassa Apts in Perigiali) en het is ons zo goed bevallen dat we al beslist hebben volgend jaar september terug te komen.
Morgen trekken we verder voor een weekje Ithaka (en daarna nog 2 weekjes Kefalonia).

Wat ons hier vooral opviel dat het er blijkbaar minder hectisch aan toe gaat dan op sommige andere plaatsen in Griekenland. Iedereen op Lefkada lijkt zo relaxed. Zelfs in het verkeer zijn ze rustig ;)
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
(30 May 2013, 09:39)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zijn hier nu een 12-tal dagen (Thalassa Apts in Perigiali) en het is ons zo goed bevallen dat we al beslist hebben volgend jaar september terug te komen.

Dag Patrick, mag ik jou iets vragen nu je in Perigiali bent?
Wij waren een aantal jaren ook in Perigiali, appartemen Achilleas. Ligt aan het water op de grens Perigiali/Nidri, schuin tegenover een bakkertje:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Werd toendertijd gerunt door een sympathiek ouder stel. Ik zou er graag nog eens naartoe gaan maar kan het appartement nergens meer vinden op internet.
Ik vraag me af of het nog bestaat en via welke operator het nog te boeken is; of misschien heeft het inmiddels een andere naam? Dus mocht je er toevallig langskomen......
Quote
#5
@Ger
Het bestaat wel degelijk nog. In de loop van de dag zal ik eens langsgaan en de nodige inlichtingen vragen.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
(30 May 2013, 10:06)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(30 May 2013, 09:39)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zijn hier nu een 12-tal dagen (Thalassa Apts in Perigiali) en het is ons zo goed bevallen dat we al beslist hebben volgend jaar september terug te komen.

Dag Patrick, mag ik jou iets vragen nu je in Perigiali bent?
Wij waren een aantal jaren ook in Perigiali, appartemen Achilleas. Ligt aan het water op de grens Perigiali/Nidri, schuin tegenover een bakkertje:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Werd toendertijd gerunt door een sympathiek ouder stel. Ik zou er graag nog eens naartoe gaan maar kan het appartement nergens meer vinden op internet.
Ik vraag me af of het nog bestaat en via welke operator het nog te boeken is; of misschien heeft het inmiddels een andere naam? Dus mocht je er toevallig langskomen......

@ Ger

Ik heb je een PB gestuurd met o.a. de link naar hun website.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
(30 May 2013, 20:04)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@ Ger

Ik heb je een PB gestuurd met o.a. de link naar hun website.

efcharisto1 Patrick!
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)