Even een groet vanuit Griekenland
#1
Zomaar even een Griekse groet vanaf Naxos. Wat een heerlijk eiland toch en ik geniet met volle teugen van mij reisje door Griekenland. Via de Peloponnesus ben ik op Naxos beland, kort uitstapje naar Amorgos gemaakt (prachtig!) en nu weer even hier. Zondag naar Syros en volgende week terug naar de Peloponnesus. Half juni noordwaarts. Maar nu nog even lekker genieten op de Cycladen. Ik kan het iedereen aanraden om hier eens een kijkje te nemen. Vrijwel alles is fotogeniek. Natuurlijk, er is ook toerisme (gelukkig voor de Grieken!) maar er is nog heel veel authentieks te ontdekken. Als je beetje van de gebaande paden afwijkt.

Voor wie het leuk vindt om te lezen, ik hou een blog bij van de reis:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Hieronder het klooster Gossoviotissa op Amorgos, hoog tegen een rots geplakt aan de kust, onder Chora.
[Afbeelding: 5f3d5s.jpg]
Quote
#2
De Cycladen hebben inderdaad iets speciaals in petto... zeer mooi... jammer genoeg proberen ze (mis)gebruik te maken van de vele cruiseschepen die hier aanleggen (wat mij soms ook logisch is voor de bevolking maar niet echt voor de ECHTE Griekenlandliefkenners goed overkomt). Maar na een "Griekse koffiekletsje" kan veel worden besproken!
Quote
#3
Gelukkig (voor mij) leggen die over het algemeen alleen aan op Santorini en Mykonos. En daar ga ik niet heen..
Quote
#4
Ik heb je blog net met heel veel genoegen gelezen. Leuk hoor!
Waar ga je zometeen nog naar toe op de Peloponessos ?
Quote
#5
@Vito, naar Argolida: Epidavros en wellicht nog even de kust bij Nafplio/Tolo en twee dagen naar een klein dorp in de buurt van Nemea (op bezoek). Wil daar onder meer ook de wijnroute rijden.
Quote
#6
Leuk, wij gaan binnenkort ook richting Korinthos en Epidavros. Veel te zien in die omgeving!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Groet uit Evia Corry 6 4.375 26 June 2013, 14:42
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)