De zuidelijke Peloponessos
#1
Hallo ik ben op zoek naar het boek van Michael Cullen, reisgids voor de zuidelijke Peloponessos, heeft iemand die toevallig liggen of weet hij of zij waar die te verkrijgen is ?
1-85691-226-4 isbn
[Afbeelding: 1babbf2873d7cff2f4171fa045bb5278.jpg]
Quote
#2
Ik heb het boekje liggen, je mag m wel lenen of ik kan een kopietje maken als het om een bepaalde wandeling gaat, er staan er 30 in.
Quote
#3
Ik denk trouwens dat
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




het boekje ook heeft liggen, hij woont in zuid, ik zit in west. Je kan hem even mailen om te vragen.
Quote
#4
(01 June 2013, 17:37)Yvon schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik denk trouwens dat
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




het boekje ook heeft liggen, hij woont in zuid, ik zit in west. Je kan hem even mailen om te vragen.

Ik heb inmiddels het boekje digitaal gekregen maar alle info, wandelingen, bezienswaardigheden restaurantjes waar te eten zijn uiteraard van harte welkom!

Gr Japio
Quote
#5
Japio, even hulp. De digitale versie komt van Sunflower? Ik ga dit jaar naar Messinia. Wat is nu de "Zuidelijke" Peloponnesos?
Ik ben een fervent aanhanger van de Sunflowerbooks, ik vind ze geweldig. Cor.
Quote
#6
(01 June 2013, 18:04)Cor Nieuw Vennep schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Japio, even hulp. De digitale versie komt van Sunflower? Ik ga dit jaar naar Messinia. Wat is nu de "Zuidelijke" Peloponnesos?
Ik ben een fervent aanhanger van de Sunflowerbooks, ik vind ze geweldig. Cor.

Sunflower levert het boek niet meer in de nederlandse versie, alleen een Pdf bestand.
Quote
#7
Kan iemand mij helpen aan de digitale versie van sunflowers peloponnesos?
Quote
#8
Hoi Paulette

zie hier:http://www.sunflowerbooks.co.uk/product/walking-in-the-peloponnese/

maar schijnbaar is het in Belgie nog te koop bij Standaar boekhandel:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






succes !

marja
Quote
#9
Bedankt Marja, ik heb inmiddels de engelse versie.
gr
Paulette
Quote
#10
Wij gaan dit jaar die kant op. Heeft er iemand de Nederlandse versie, een Pdf bestand oid. en wil het wij sturen?
---
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#11
Ik heb de Engelse versie inmiddels en vind het inderdaad een goed boek. Ik heb echter nog een vraagje aan iemand.
Heeft er iemand de Nederlandse versie, een Pdf bestand oid. en wil het wij sturen?
---
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)