Grieksegids nieuws
Vanavond film AGORA
#1
Warm aanbevolen:Vanavond op Ned.3,23:00, de film AGORA van de belauwerde Spaanse regisseur Alejandro Amenábar.

De Griekse o.a. filosofe Hypatia als middelpunt van confliten tussen Griekse polytheïsten en Romeinse christenen.Speelt in de nadagen van het Romeinse Rijk anno 391 n.Chr. in Alexandrië

Zeer actueel:naast prachtige art direction en uitstekend spel, vooral ook intelligent pleidooi tegen extremisme.Uiteraard VPRO-film.
Quote
#2
Ik heb hem gezien. Inderdaad schitterende film. Aristarchos van Samos wordt nog genoemd als de eerste die stelde dat de aarde om de zon draait. Aanrader; neem hem op als het je te laat is!!
Quote
#3
(31 May 2013, 14:40)Aleko schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vanavond op Ned.3,23:00, de film AGORA

het is op Ned 2
Rico's signatuur
Satellietontvangers Xtrend ET9500 en Xtrend ET6000
Wavefrontier T55 met de volgende posities: 3, 13, 19, 23 en 28 met op 3 graden vele Griekse zenders
Quote
#4
Dank @Rico.Bemerkte mijn vergissing gelukkig op tijd.
Quote
#5
Dank Aleko, voor de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Helaas lees ik hem 22 uur te laat. Uitzending gemist geeft geen soelaas, en mijn interactieve Ziggokastje blijkt verrassend ininteractief. Iemand een tip?
Quote
#6
@Tina.Ik nam om die tijd al wat anders op, moest kiezen.Films zitten meestal niet in uitzending gemist.Niet bij UPC en niet bij Ziggo.Misschien iemand anders wél opgenomen, even een DVD-tje voor je branden?
Quote
#7
Aha, na enig snuffelen heb ik een winkel gevonden waar ze de dvd verkopen. Voor nog geen 9 euro!
Quote
#8
@Tina.Bravo, geluk met de koop!
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)