Grieksegids nieuws
Begeleider gezocht
#1
Wie wil deze dame (nu 8 weken oud) in Juli begeleiden op een vlucht naar Amsterdam met Transavia alwaar ze afgehaald wordt door haar nieuwe bazinnetje.
[Afbeelding: n70aq8.jpg]


Ze mag reizen in de cabine in een reistas of kleine bench.
Alles wordt voor u geregeld en er zijn geen kosten aan verbonden.

Tevens zijn wij op zoek naar een lieve baas of bazinnetje voor haar broertje, ook hij mag medio Juli reizen
[Afbeelding: 2chaxdx.jpg]
We houden ons aanbevolen
Quote
#2
@Cornelius: Misschien is het handig te vermelden waarvandaan naar Amsterdam?
Quote
#3
Ach wat een snoepies Cornelius!
Deze snoepies mogen mee vanaf Kreta naar Amsterdam denk ik.
Quote
#4
Jawel Sophia.
Het vrouwtje gaat als we een begeleider vinden in Juli naar Nederland, dat kost allemaal niets voor de begeleider het enige wat hij/zij moeten doen is het hondje meenemen het vliegtuig in.
Deze is zo klein dat zij in een speciale tas in de cabine mee mag reizen, op Schiphol wordt hij afgehaald door zijn nieuwe baasje en bazinnetje.

O ja het is het handigste als de begeleider/ster vanaf Heraklion met Transavia vliegt.
Deze maatschappij werkt erg goed mee hierin en van de reisorganisatie krijgt men altijd toestemming als de papieren in orde zijn.
We hopen echt dat we iemand vinden om haar te begeleiden.

Wat betreft het manneke die blijft op Kreta daar hebben we een hele lieve Ierse dame hier vlak bij ons in Gato gouves gevonden die terstond verliefd op hem was en hem in huis neemt.
Quote
#5
(05 June 2013, 07:11)Cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wat betreft het manneke die blijft op Kreta daar hebben we een hele lieve Ierse dame hier vlak bij ons in Gato gouves gevonden die terstond verliefd op hem was en hem in huis neemt.

Wat goed!! Fijn voor het manneke bravo
En is/wordt moeders nu gesteriliseerd?
Quote
#6
Zeker fijn voor het manneke nu een begeleider vinden en zus gaat ook een geweldig leven tegemoet bij een koppel honden liefhebbers.
Dus beste forumgangers die naar Kreta komen het kost helemaal niets zelfs geen moeite om dit te doen en alles maar dan ook alles wordt geregeld het enige wat u moet doen is de reistas inleveren bij het inchecken en weer afgeven aan de eigenaren die u op staan te wachten op Schiphol.
Ze vragen me dagelijks of we al iemand gevonden hebben
Quote
#7
Fijn voor de hondjes, komen ze gelukkig toch goed terecht, maar de 2e vraag was of je nu zo verstandig bent en het teefje laat helpen.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#8
Ondertussen ook een begeleidster gevonden voor mevrouw dus 5 juli vangt haar nieuwe leven aan en vertrekt ze via Ghania met Transavia naar Schiphol alwaar haar nieuwe bazinnetje haar afhaalt.

En voor degene die zich hier zo nodig zorgen moeten maken over het verdere leven van mijn Kretenzer hondjes, niet doen er is al veel te veel bemoeienis in het leven van anderen op de wereld zonder dat daar om gevraagd wordt.
Quote
#9
En voor degene die zich hier zo nodig zorgen moeten maken over het verdere leven van mijn Kretenzer hondjes, niet doen er is al veel te veel bemoeienis in het leven van anderen op de wereld zonder dat daar om gevraagd wordt.
[/quote]

Wat een wijze opmerking. Wie de schoen past...............
Quote
#10
Ik vul maar even aan @Connie: trekke hem aan!

(Typisch Nederlands goedkoop op vakantie en van te voren er over zeuren)
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#11
Nee maar Bartje ook nog in leven Big Grin en even je prikbord maatje bijvallen Tongue
Fijne dag verder ik heb hem zekersirtaki

Was ik nog vergeten beste Connie past de schoen jij moet met je prikbord verleden dat zeker kunnen weten.
Fijne dagen in /scheveningen fotosmiley

Gaan we nu weer snel naar het belangrijke onderwerp een pup een goed leven bezorgen.
Quote
#12
Voor degene die het leuk vinden voor welke pups we het doen hier een link naar een filmpje van de ruim 8 weken oude pup's welke ik de afgelopen dagen gemaakt heb.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#13
Leuk Kees bedankt voor de link, knap gedaan hoor die beestenboel!
Er schuilt een heuse cineast in jou........
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#14
Vandaag is de pup Naar Nederland vertrokken een lange rit heen en weer van Koxari naar Chania maar dat hadden we er graag voor over ze zal er een zeer goed leven hebben

[Afbeelding: 2j43fwx.jpg]
Quote
#15
(05 July 2013, 19:18)Cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vandaag is de pup Naar Nederland vertrokken een lange rit heen en weer van Koxari naar Chania maar dat hadden we er graag voor over ze zal er een zeer goed leven hebben

Fijn om te horen Cor dat het gelukt is, heb je voor het andere hondje ook als iets op het oog?
Quote
#16
Jawel die heeft onderkomen gevonden bij een Ierse dame hier in Gouves die verhuist over 3 weken daarna toe we passen er nog drie weken op tot derde week juli
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)