App. Villa Dyktina
#1
Heeft iemand ervaring met App. Villa Dyktina in Koutouloufari?
Leuk dorpje? en hoe is het appartementencomplex?
Is alles op loopafstand?
Quote
#2
Wat lees ik @Connie, ga je vreemd Big Grin het is daar niet zo mooi en rustig als Makri Gialos, en alles berg op en af.
Even offtopic1 ik ga zelf morgen een tijdje door omstandigheden op vakantie in Brunssum.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Ik weet nog niet of ik ga. Maria zit vol en voor 8 dagen wil ik iets goedkoop. Ben de kou hier zat, hoewel het beter gaat worden, maar hier weet je nooit voor hoelang.
Toch niets ernstigs, dat je naar Nederland moet? Hoe dan ook, save flight.
Quote
#4
(04 June 2013, 17:48)connie schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik weet nog niet of ik ga. Maria zit vol en voor 8 dagen wil ik iets goedkoop. Ben de kou hier zat, hoewel het beter gaat worden, maar hier weet je nooit voor hoelang.
Toch niets ernstigs, dat je naar Nederland moet? Hoe dan ook, save flight.
Nee gelukkig niks aan de hand, maar hoezo kou in NL, ik heb al koffers vol warmte en zon vooruit gestuurd, dus als ik aankom schijnt de zon.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
Ja ja het wordt hier beter, dus je hebt geluk, maar voor hoelang? Hoe is dat dorpje? Ik schrik een beetje van berg op, berg af.
Quote
#6
Typisch Nederlands goedkoop op vakantie en van te voren er over zeuren.
Kan er veel over vertellen over dit erg leuke dorp maar .........
Quote
#7
Ach ja het zal Kees/Cornelius niet zijn. Waar ben ik aan het zeuren? Ja ik wil voor het eerst goedkoper voor een weekje tussendoor. Normaal ga ik naar Makrigialos 2 x per jaar, boek alles los en een taxi heen en terug. Reken maar uit. Dus Kees mag ik deze keer kiezen voor iets goedkopers? Jouw bijdrage is niet echt informatief.
Quote
#8
(04 June 2013, 13:52)connie schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Heeft iemand ervaring met App. Villa Dyktina in Koutouloufari?
Leuk dorpje? en hoe is het appartementencomplex?
Is alles op loopafstand?


Connie,
Ik heb geen ervaring met ,,App. Villa Dyktina,, maar op zoovers ziet het er heel mooi uit up
Daarintegen hebben we ooit Koutouloufari wel regelmatig bezocht !!

Als je er voor 1 weekje even lekker opuit wilt gaan om even lekker in het warme zonnetje te gaan sudderen ;) is Koutouloufari is een leuk dorpje , het ziet er allemaal knus uit en er zijn vele restaurantjes...net leuk voor 1 weekje!!
DE strandjes van Chersonissos (nou ja strandjes) het zijn meer baaitjes... en nogal druk bezocht ..liggen ca 1 km onderaan ... Naar beneden toe lopen gaat wel lekker makkelijk, hihi je hoeft alleen maar je benen op te tillen en de rest gaat vanzelf , maar de weg weer terug naar Koutouloufari is een hele klim ... eventueel een Taxi nemen hiervoor...dus dat is wel heel anders dan dat je gewent bent ;)

Ik weet niet of je persee alleen maar naar Kreta toe wil gaan of dat je ook eventueel een ander eiland wilt gaan uitproberen... waar je ook zonder die taxie's direkt op leuke strandjes en restaurantjes op kan gaan zoeken ... dan heb ik eventueel nog wel een paar tips voor je :)
Quote
#9
Wilma, kom maar op met je tips, ik zit niet vast aan kreta, wil graag een keer een ander eiland proberen.
Quote
#10
Connie, youvegotmail
Quote
#11
Al gelezen Wilma, ga er meteen mee aan de slag, leuk. Dank je wel.
Dit zijn nog een positieve bijdrages op een vraag!
Quote
#12
(05 June 2013, 11:54)connie schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Al gelezen Wilma, ga er meteen mee aan de slag, leuk. Dank je wel.
Dit zijn nog een positieve bijdrages op een vraag!

Als Wilma je Lesbos en Samos heeft geadviseerd is dat een prima keuze, ben op beide eilanden geweest en is zeer goed bevallen. Kos is ook leuk kun je alles met de fiets doen.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#13
Dat fietsen spreekt me wel aan. Is Samos niet dat eiland met de moeilijke landing? Ze heeft inderdaad Lesbos geadviseerd, ziet er leuk uit, dus wie weet, eerst even bespreken met mijn reisgenote.
Arthur al in Nederland?
Quote
#14
>>Ze heeft inderdaad Lesbos geadviseerd <<

Alleen Lesbos iets uitgebreider omdat wij daar meerdere dorpjes gezelliger vonden om te logeren ;)

Maar ook over Samos hoor maar dan alleen over Kokkari ! we hebben veel dorpjes gezien maar Kokkari vonden wij het leukst om er te logeren ... Maar ja smaken verschillen natuurlijk
Quote
#15
Ik vind Kokkari ook het leukst op Samos.

Connie, Lefkas of Kefalonia niets voor jullie? Zijn ook mooie eilanden!
Maar zelf staan voor mij qua eilandengroep de Sporaden nog steeds op nr. 1, waarvan ik Skopelos het mooist en leukst vind.
Peloponessos is overigens mijn nr. 1 vakantiebestemming in Griekenland, maar dat is niet echt een eiland.
Quote
#16
(05 June 2013, 13:48)connie schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dat fietsen spreekt me wel aan. Is Samos niet dat eiland met de moeilijke landing? Ze heeft inderdaad Lesbos geadviseerd, ziet er leuk uit, dus wie weet, eerst even bespreken met mijn reisgenote.
Arthur al in Nederland?

Ik ben er al @Connie, maar goed dat ik vliegtuigladingen vol zon heb mee genomen, blijft tenminste mijn vitamine D op peil.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#17
je valt met je neus in de boter @arthur. Dan is het niet zo'n omschakeling, hoewel? Ik kom er niet uit voor een weekje Griekenland. Het zit al te dicht bij het hoogseizoen.
Zit nu te denken aan een paar weken weer naar Maria in oktober. Het is en blijft mijn stekje:))))
Ga je nog leuke dingen doen, nu je hier bent?
Quote
#18
Connie, dat wist je 3 dagen terug toch ook al dat het je te dicht tegen het hoogseizoen aan zit ,lijkt mij ?!!... Wat een ommekeer ineens...
Wat houdt je tegen? Als het om deze reden is : alleen om de temperatuur gaat ...zit je in Kokkari altijd goed altijd met die heerlijke noordelijke bries erbij...
En ja, qua prijs is het in het hoogseizoen is altijd duurder ,ook dat is ook al jaren lang algemeen bekend!... zelfs met de last minutes boekingen... maar daarentegen heb je dan nu wel een gratis transfer ipv die extra hoge taxi kosten ... die zijn je nu bespaard ...
Of komt je ommekeer ineens door de betere weersvooruitzichten zijn voor/ in NL?? omdat Arthur en Ikke en vele andere de zon hebben mee gebracht vanuit Griekenand naar Nederland toe ?
Quote
#19
Ik blijf jullie eeuwig dankbaar dat je jullie de warmte en zon mee hebben genomen uit Griekeland. Wat ons heeft doen besluiten niet nu naar Griekenland te gaan, is dat het meeste al volgeboekt is. Wij zijn gebonden aan een bepaalde periode, dus zijn eigenlijk te laat gaan zoeken. Ook speelt de prijs mee. Wij wilden 'even' tussendoor weg en kwamen niet onder de 500 euro p.p. Zie het als een extraatje en helaas ook wij moeten op ons geld letten. Hoewel het hier nu aangenaam is, is wakker worden met het ruisen van de zee toch verleidelijker. Hoe dan ook wij fietsen wel naar Scheveningen om het ruisen van de zee te horenWink, al is die zee niet zo blauw. Ach oktober een paar weken naar mijn favoriete stekje is ook een mooi vooruitzicht.
Quote
#20
Ik weet natuurlijk niet precies wanneer je weg wilt maar ik krijg toch dagelijks aanbiedingen in mijn mailbox voor rond de € 300,- p.p.
Misschien nog even goed zoeken of je eisen bijstellen? Of idd gewoon genieten van het ritje naar Scheveningen en de zon hier :)
Quote
#21
Wij kunnen vanaf 20 juni weg en niet langer dan 8 dagen. Misschien ben ik te verwend met mijn stekkie en daardoor te kritisch geworden. Ik weet dat wanneer je goedkope lastminute wil boeken geen eisen mag stellen en onwillekeurig doe je het toch, beetje dom
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)