Ruilbeurs ook voor films / DVD's?
#1
Ik zie dat er in de boekenrubriek regelmatig boeken worden gezocht maar óók aangeboden. Kunnen we zoiets niet ook voor films regelen?
Ik denk namelijk dat er heel wat lezers leuke Griekse films hebben liggen die ze al gezien hebben en best kwijt willen of willen ruilen tegen een andere film. Dus heb je een film in de aanbieding vertel het hier en zeg wat je er eventueel voor terug zou willen hebben.

Het is maar een suggestie hoor, hoe denken de andere leden hierover?

K-A
Quote
#2
@Karen-Anna.Geacht senior-lid (ik hoop die status ook eens te bereiken)

Ik vind dit een voortreffelijk idee.Het gaat mij niet zo zeer om de films,hoewel ik daar ook heel veel van heb.Maar ik ben al ongeveer 20 jaar beeldjager van alles wat ook maar in de verste verte met Griekenland te maken heeft. Voornamelijk van Nederlandse, Duitse, Belgische en BBC-zenders. Je kan het zo gek niet bedenken: van Duitse bridge-weekenden op Kerkyra tot lesbische sportwedstrijden in Skala Eressós.

Ruil of commerciële doeleinden heb ik niet.Het is alleen maar mijn vurige wens mijn grote collectie met anderen te delen en te verspreiden.

@Ger. Kan misschien wel iets logistieks bedenken om dit te realiseren.
Ik kan wel eens een aanbiedingslijstje maken met wat ik denk dat interessant of uniek is.Ik kan natuurlijk wel aparte DVD-tjes gaan afpullen,maar misschien dat algemeen toegankelijke RapidShare voor
hier handiger is. Dan moet @Ger iedereen maar een beetje helpen.

Geef maar eens een reactie, of je wens op.Ik reageer wel!
Quote
#3
@Karen-anna:

Bedankt voor het meedenken, het lijkt me inderdaad een goed plan en ook eenvoudig te realiseren. Volgens mij kunnen lezers van het forum een zelf gemaakt lijstje van hun films gewoon in de bestaande film-rubriek plaatsen. Of moet ik er een aparte sub-rubriek voor aanmaken?
Ik hoor het wel.

@Alekos:

Proficiat, je fel begeerde Big Grin "senior" status op dit forum heb je met het plaatsen van je laatste berichtje bereikt (20 postings).
Leuke tip als je op zoek bent naar TV-programma's met vanalles dat met Griekenland te maken heeft is de evenementenkalender (boven in de balk te vinden). Daar plaatsen enkele leden waaronder ikzelf regelmatig links naar TV-programma's op allerlei zenders. Daar staan altijd wel wat leuke tips bij. Helaas heb ik ook geen onbeperkte tijd om alle TV-gidsen door te pluizen dus vraag ik met nadruk ook de hulp in van medelezers.

Dus ergens een leuke aankondiging gezien: meldt het in de kalender. daar doe je anderen ook een enorm plezier mee.

Ger
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Complete Griekse films op Youtube Ger 4 5.108 10 August 2015, 12:45
Laatste bericht: Jessica
  Theo Angelopoulos - dvd collecties? Jessica 2 2.568 10 August 2015, 12:40
Laatste bericht: Jessica
  Films over Grieken - Griekenland Corry 5 4.392 26 May 2014, 22:08
Laatste bericht: Corry
  Griekse films op YouTube Natascha 16 11.558 08 December 2013, 14:16
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Griekse films Bob Rempetis 24 17.939 11 February 2013, 11:54
Laatste bericht: greece67
  Paar Griekse DVD's te koop Corry 0 1.927 04 December 2011, 17:12
Laatste bericht: Corry
  DVD "Wie betaalt de veerman" bij Blokker Yorgos 6 8.391 16 December 2010, 22:10
Laatste bericht: Yaniz
  Site met veel Griekse films Yorgos 10 12.392 22 October 2010, 10:05
Laatste bericht: Ger
  2 films anita 2 3.276 18 January 2010, 11:51
Laatste bericht: anita

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)