Info: huurwoning
#1
Hi best lezers van dit PB. Bij deze een vraag naar de lezers, vooral de lezer(s) die om en nabij Preveza wonen. We zijn voornemens om naar Kanali te verhuizen.

Om het één en ander duidelijk te kunnen communiceren, zoeken wij een persoon die, zowel Grieks en Nederlands spreekt, die ons bij kan staan.

Indien er iemand is, hij of zij, kunnen ons mailen op panaotis5@hotmail.com. Dit voor meer info: onzerzijds


Gr: Cornelios.
Quote
#2
Ik kan je natuurlijk niet helpen met een goede tolk in jou buurt, maar ik heb even gekeken waar Kanali ligt Cornelios, is toch een stuk richting zuiden, hebben jullie daar dan een mooier stekje gevonden. (nog even en je bent op Kreta)bye
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Hi Arthur, het ligt ongeveer 60 km van Perdika vandaan, ja dan ga ik al een stukje richting Preveza, maar nog niet nabij Kreta. Ja, het is wat veiliger, om iemand te hebben die het één en ander kan verworden wat zij zeggen.

De taal zijn we niet helemaal meester, zeker niet daar waar het belangrijker wordt als het om huren gaat van een woning, is toch weer anders dan de gebruikelijke taal die je veelal wat makkelijker spreekt als die taal.

Ja het is een leuk app:, niet al te groot, maar wel iets waar we geïnteresseerd is zijn. We hebben nog wat opties maar dat is een overweging van ons, om daar een keus in te vinden.

Het één en ander zou wat makkelijker zijn, als men de twee talen goed spreekt, is wat zekerder. Maar ik wacht het wel af, of er iemand bereid is om wat ideeën te geven waar ik voor moet opletten.

In eerdere gevallen (van huren) is het goed gegaan, maar dit ligt weer ff anders, vandaar de oproep. Leuk dat je hebt gereageerd en ben je sowieso dankbaar voor.

Gr Cornelios
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)