Bari of Brindisi
#1
heeft iemand de laste jaren over gevaren van uit Bari of Brindisi?
Quote
#2
Tot 2 jaar geleden altijd via Brindisi de oversteek gemaakt.
Doordat we nu veel vroeger de oversteek maken gaan we sinds 2 jaar via Venetië.
Quote
#3
In november 2010 ben ik van Bari naar Patras gegaan. Wat zou je willen weten?
Carien's signatuur Uit mijn leven gegrepen, mijn nieuwe post op mijn blog
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
op de site van Superfat kan geen boeking op Bari platsen. je kan via Grimaldi Brindisi doen. ik wil weten of er iemand goede ervaringen heeft en met welke rederij . heeft iemand goede ervaringen met een agent of ticket office op Igoumenitsa, dan laat ik hun een goede verbinding zoeken.
Quote
#5
Hebben hele goede ervaringen met kantoor in Brindisi gehad in al die jaren (33 jaar)
Bestelde tickets liggen klaar als je komt, mensen waren altijd zeer vriendelijk.
Hoop dat e-mailadres en telefoon nrs nog correct zijn.:

info@blue-star.it
Tel. 0831571814 - Fax 0831550159
Succes
Quote
#6
dank je. Karel en Carien.
Quote
#7
Zelf heb ik een aantal keer een boeking gemaakt via de website
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Carien's signatuur Uit mijn leven gegrepen, mijn nieuwe post op mijn blog
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)