Wie stuurde de Douwe Egberts punten?
#1
Zojuist bracht de postbode een envelop met een Griekstalige verjaardagskaart met daarbij een bundeltje Douwe Egberts punten.

De afzender had blijkbaar m'n oproep voor DE-punten (ik spaar momenteel voor een nieuwe DE-koffiemachine omdat de oude het aan het begeven is en die dingen nogal prijzig zijn) gelezen en stuurde de punten als "verjaardagscadeautje".
Alleen....... er stond geen afzender bij Huh dus weet ik niet wie ik moet bedanken voor deze leuke geste. Van de tekst op de kaart blijkt duidelijk dat het om een Oríste!-lezer/lezeres gaat en niet van iemand uit de familie/kennissenkring. Poststempel Den Bosch.......
Ik vermoed dat de afzender gewoon vergeten is zich bekend te maken maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij/zij liever anoniem wil blijven. In het eerste geval, laat even iets horen; in het tweede geval:
Ontzettend bedankt!! De nieuwe koffiezetter komt stukje voor stukje dichterbij Static

Ger
Quote
#2
Nog van harte met je verjaardag. Spaar je die punten? Sinds kort drink ik weer DE, zal ik ook voor je sparen?
Quote
#3
Ger, misschien heb jij wel een stille aanbidder oops:
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
(15 June 2013, 10:52)connie schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Spaar je die punten? Sinds kort drink ik weer DE, zal ik ook voor je sparen?

Nou, heel graag. Ik gebruik het liefst de koffiezetters van Douwe Egberts; het zijn erg fijne apparaten. Ze zijn helaas wel erg prijzig vandaar dat ik probeer wat extra punten te scoren om de prijs te drukken. Dus mochten er nog leden zijn die hun keukenlade opruimen en DE punten tegenkomen -en geen idee hebben wat ermee te doen- mij doe je er een groot plezier mee (stuur even een PM voor de adresgegevens)
Het geld dat ik daarmee spaar kan ik vervolgens weer in het forum stoppen (webhosting, dataopslag, prijsvraagjes enz).

Ger

(15 June 2013, 13:01)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ger, misschien heb jij wel een stille aanbidder oops:

Wow, romantisch hoor :) En dat met DE-punten Big Grin
Quote
#5
PM verstuurd. Heb snel een leeg pak uit de vuilnisbak gegrist voor de punten. De eerste twintig zijn gered:)
Quote
#6
ze hebben altijd de mooiste koffiezetapparaten .maar ik was weg van de reclame van k&G en al jaren drinken wij Kanis & gunnink. maar ik heb wat DE punten van tee. stuur je ook een PM en ik kan je sturen.
Quote
#7
Ger ,

Als we op 5 juli terug uit greeksmiley1 zijn krijg je de beloofde 1500 DE Punten.
Je adres stond vorige week niet in pb.

Henk
Quote
#8
(15 June 2013, 15:03)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




al jaren drinken wij Kanis & gunnink.

Dat was in Nederland voorheen ook mijn favoriete merk. Ook de senseo koffie (pads) van K & G zijn erg lekker.
Quote
#9
Even off-topic: de Hema heeft de goedkoopste koffiepads 20 stuks voor 1 euro. V&D verkoopt voor 40 euro een Senseo-kloon
Quote
#10
nu dat wij off topic zijn, mijn buren zijn allemaal veel jonger dan ik en mijn vrouw. er zijn veel kinderen die minstens 10 jaren jongeren zijn dan die van ons. last had ik geen filters en vroeg de buurvrouwen om een paar. ik werd raar aangekeken, drink je nog filter koffie?? iedereen drinkt iets met pads of capsules of wat dan ook maar geen filter koffie. maar ik wil niet ruilen , filter en K&G. zelfs onderweg naar griekenland heb ik een brander een plastiek koffiefilterhouder en koffie mee. na de griekse grenzen schakel ik voor een paar weken naar de Frappe.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)