Στην υγειά μασ
#1
Wij keken op zaterdag altijd via de kabel naar ERT-World.
Wordt Στην υγειά μασ nu helemaal niet meer uitgezonden of kan het ook via de computer op een andere zender bekeken worden?
Quote
#2
Het is origineel een programma van de zender NET en werd simultaan via ERT-World uitgezonden. Nu alle publieke omroepen tijdelijk uit de lucht zijn vrees ik dat ook Στην υγειά μασ tijdelijk niet te zien is.

Een aangepaste programmering van ERT-World wordt momenteel tijdelijk uitgezonden via een livestream verzorgd door de EBU; misschien moet je zo af en toe eens kijken of er iets te zien valt anders dan nieuwsberichten. Je weet het maar nooit:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger
Quote
#3
(15 June 2013, 21:37)Margo schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wij keken op zaterdag altijd via de kabel naar ERT-World.
Wordt Στην υγειά μασ nu helemaal niet meer uitgezonden of kan het ook via de computer op een andere zender bekeken worden?

Je bent niet de enigste hoor, de 5 miljoen Grieken van de diaspora zijn de link van hun Patrida kwijt.
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Misschien moeten we ons dan nog tevreden stellen met de filmpjes op YouTube.
Die van vorige maand was ook wel leuk:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#5
een protest mail naar de griekse ambassade of de griekse verkeersbureau misschien kan helpen.
Quote
#6
Het programma Στην υγειά μασ (Stin ygeia mas) wordt tegenwoordig wekelijks uitgezonden via de zender Alpha-TV; elke zaterdag om 21:00 Griekse tijd. Alpha-TV is in geheel Europa te ontvangen via satelliet en in grote delen van Griekenland via DVB-T (o.a. DIGEA).

Het is daarnaast ook eenvoudig via internet te bekijken*:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






*Alléén als er achter een programma in de programmagids "LS / WEB-TV" staat is het programma ook via internet te bekijken.
Quote
#7
Stin ygeia mas op Alpha, da's goed nieuws. Bedankt voor deze geweldige tip Ger Smile)
Quote
#8
en voor wie het heeft gemist en fan is van die oude lieve reus hier staat het.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






ik heb het afgelopen nacht gekeken en hij vertelde mooi dingen . en ik heb een vraag. wat is dat wat spreek de mensen over de hele wereld over hem. de texten de muziek, wat?? wat spreek deze Duitsers aan bv.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#9
Beste Tzimis, ik vertel altijd graag en met trots dat mijn vrouw en ik de grote Mikis Theodorakis, samen met Maria Farantouri, hebben gezien (1988/1989) in het toenmalige Congresgebouw in Den Haag. Hij was toen al een oude man, maar wat een kracht, wat een uitstraling. En nog altijd kijk en luister ik geboeid naar deze man.
Cor.
Quote
#10
We zagen het programma laatst weer eens. Th. is 88, geboren in 1925, kwamen we via Google achter. And still going strong!
Quote
#11
(13 October 2013, 15:17)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het programma Στην υγειά μασ (Stin ygeia mas) wordt tegenwoordig wekelijks uitgezonden via de zender Alpha-TV; elke zaterdag om 21:00 Griekse tijd. Alpha-TV is in geheel Europa te ontvangen via satelliet en in grote delen van Griekenland via DVB-T (o.a. DIGEA).

Het is daarnaast ook eenvoudig via internet te bekijken*:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






*Alléén als er achter een programma in de programmagids "LS / WEB-TV" staat is het programma ook via internet te bekijken.

Was helemaal blij, want nieuwe smart tv dus dacht dan kan ik vanavond lekker Στην υγειά μασ via internet op mijn tv kijken. Maar.... moet een plug in installeren en geen idee welke. Vind van alles, maar ja welke is goed en zonder allerlei extra "rommel". Kan natuurlijk later wel via YouTube, maar wil ook naar andere Griekse programma's kijken. Wie helpt me op weg???????
Quote
#12
Vreemd, op m'n Samsung gewoon kunnen kijken zonder plugin.........
Quote
#13
(26 October 2013, 22:23)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vreemd, op m'n Samsung gewoon kunnen kijken zonder plugin.........

Dat is inderdaad vreemd, ik heb een Sony...
Quote
#14
ik kijk Στην υγειά μασ nu via laptop op Alpha. erg goed beeld !!!!!

ik wist niet wat een smart TV was, heb even gekeken maar dat is wel een heel mooi apparaat hè.
Begrijp ik het dan goed dat je dan gewoon, net zoals ik nu via de Alpha link waar ik op mijn laptop kijk, ook zo dan dit kan bekijken op die smart TV?
Internet op je TV dus eigenlijk
Quote
#15
is het net zo iets als je op de pc , met Chrome werkt? die vraagt altijd voor plug ins terwijl Internet Explorer dat altijd van zelf speelt.
Quote
#16
(26 October 2013, 22:33)Mariët schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ik kijk Στην υγειά μασ nu via laptop op Alpha. erg goed beeld !!!!!

ik wist niet wat een smart TV was, heb even gekeken maar dat is wel een heel mooi apparaat hè.
Begrijp ik het dan goed dat je dan gewoon, net zoals ik nu via de Alpha link waar ik op mijn laptop kijk, ook zo dan dit kan bekijken op die smart TV?
Internet op je TV dus eigenlijk

Hallo Mariët, ja dat is mogelijk, ben er alleen niet erg tevreden over. Het wordt altijd mooier voorgespiegeld dan het is. Ik heb sinds 2 jaar een Samsung smart tv en mijn ervaring is dat het internet nog niet je van het is. Erg traag met laden en dat is trager met Alpha dan voorheen met Ert. Misschien dat anderen met een nieuwere tv andere ervaringen hebben. Mijn internet is 50 mbs.
Ik kijk via mijn iPad en Apple tv, een apparaatje dat verbonden is met een HD tv. Maar misschien ken je dat wel. Super handig, even kijken op de iPad of er iets is wat je wilt kijken en dan doorsluizen naar je tv.
Succes en geniet van Spiros.
Marjan
vlassada's signatuur kalispera hellas Marjan
Quote
#17
Het wordt idd altijd mooier voorgespiegeld dan allemaal het is!!
Zo'n Smart TV's is ook niet alles hoor.( volgens mij is alles hierin nog in de kinderschoenen en zijn ze daarrbij nog niet klaar mee).. als je niet zo'n technische knobbel hebt ...zoals ik ;) en zo zijn er vele heb ik ondertussen gehoord en gelezen op internet !!Wat een ellende kan dat dan zijn !
Even een verkeerd knopje indrukken en dat ding is helemaal van slag ( haha, of misschien ikke :) ) en je bent dan weer een uur verder voordat alles weer loopt... De bediening ervan zit best wel moeilijk in elkaar...
Onze Phillips,,,, smart tv vond ik wel even ffe TE smart... na 2 uur een mooie film kijken zonder te zappen ..komt er ineens een blokje in beeld , met de mededeling dat hij uit gaat schakelen en voordat je er erg in hebt is dat ding uitgeschakeld ... duss als je een mooie film aan het bekijken bent , mis je net de cloe grrr.
Je krijgt er tegenwoordig ook geen beschrijving er meer bij de aankoop van zo'n tv... die moet je van het internet afplukken..
Uitzending gemist, via die smart tv kan je alleen maar van de laatste 10 dagen bekijken en vanaf mijn laptoppie/computer vele jaren meer :) (zolang het op internet staat tenminste)
Als ik dat kreng in kon leveren voor een normale TV, zou ik dat alla-minute doen!!
Quote
#18
Wilma, je moet niet de klaar staande apps gebruiken, maar gewoon browsen op het internet. Dan kom je op de gewone pagina van uitzending gemist en kan je kijken wat je wil!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#19
Dank Johan.... ik ga maar weer eens oefenen ;)
Quote
#20
Nog een andere manier om naar Στην υγειά μασ te kijken:
YouTube:
de volledige aflevering van 2u 33 minuten, op 12/10/2013:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Dit was een speciale aflevering, als hulde aan De Grote Mikis,
inclusief kippenvelmomenten
en vergeet ook niet te kijken naar de mooie afsluiter vanaf 2.21.00
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#21
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#22
Vlagreco en Tzimis,
Dank voor deze prachtige juweeltjes, cadeautjes voor mij vandaag op mijn verjaardag,
Ik ga er het hele weekend van genieten.
Krijg meteen het warme Griekse Kafenion gevoel erbij hier in het Hoge Noorden in Fryslan,alleen de Griekse vrienden ontbreken,
Wijntje nemen we vanavond.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#23
(28 October 2013, 09:34)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wilma, je moet niet de klaar staande apps gebruiken, maar gewoon browsen op het internet. Dan kom je op de gewone pagina van uitzending gemist en kan je kijken wat je wil!

Ja maar dat kan ik nu ook met een HDMI kabel, hoef ik dus geen nieuwe TV voor te kopen.
Ik kijk alles op 'uitzending gemist' omdat ik een hekel heb aan opgedrongen tijden dat ik MOET kijken.
Ik wil kijken wanneer ik dat wil er er voor in de stemming ben. Je begrijpt 'Uitzending gemist', kan ik dus niet meer missen. duimpie
Quote
#24
Mariet, kan idd met een hdmi-kabel, maar kwaliteit is dan minder. Je moet het zo bekijken: Elke schakel die er tussen komt, haalt de kwaliteit naar beneden. Dus, als je een smart tv hebt, die mogelijkheid gebruiken.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#25
(03 November 2013, 00:10)Mariët schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[quote='JohanV' pid='29596' dateline='1382945650']

Ja maar dat kan ik nu ook met een HDMI kabel, hoef ik dus geen nieuwe TV voor te kopen.
Ik kijk alles op 'uitzending gemist' omdat ik een hekel heb aan opgedrongen tijden dat ik MOET kijken.
Ik wil kijken wanneer ik dat wil er er voor in de stemming ben. Je begrijpt 'Uitzending gemist', kan ik dus niet meer missen. duimpie

Heb je daar misschien een link van, van die "uitzending gemist" van de Griekse tv?
Quote
#26
(03 November 2013, 12:03)Margo schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(03 November 2013, 00:10)Mariët schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[quote='JohanV' pid='29596' dateline='1382945650']

Ja maar dat kan ik nu ook met een HDMI kabel, hoef ik dus geen nieuwe TV voor te kopen.
Ik kijk alles op 'uitzending gemist' omdat ik een hekel heb aan opgedrongen tijden dat ik MOET kijken.
Ik wil kijken wanneer ik dat wil er er voor in de stemming ben. Je begrijpt 'Uitzending gemist', kan ik dus niet meer missen. duimpie

Heb je daar misschien een link van, van die "uitzending gemist" van de Griekse tv?

nee een link van Griekse 'uitzending gemist'heb ik niet, denk dat ze dat daar niet eens kennen. Ik bedoelde de Nederlandse 'uitzending gemist'.
Dan heb je meer aan de post van Tzimis.
De Στην υγειά μασ uitzendingen worden volgens mij vaak helemaal op youtube gezet.

(02 November 2013, 14:55)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ertflix - 24 ώρες στην Ελλάδα / 24 hours in Greece Esther Corfu 1 1.121 09 July 2023, 18:57
Laatste bericht: Patrick
  Νησια στην ακρη cors 4 1.566 22 December 2022, 18:44
Laatste bericht: jjohn
  Στην υγεία μας ρε παιδιά Elena 8 6.160 13 December 2014, 23:19
Laatste bericht: Albert
  Stil rond Στην υγειά μασ Ger 12 9.338 10 July 2012, 07:56
Laatste bericht: Dafne

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)