Steun de ERT terugkeer
#1
Hallo,
hier kan je een petitie tekenen ten gunste van de ERT
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Alle support kan helpen.
Yiannakis
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#2
Is gebeurt.
Quote
#3
heb ook ff getekendBig Grin
Quote
#4
Nou, men zal zwaar onder de indruk zijn. Nou vind ik het niet goed dat een regering journalisten monddood maakt, maar op zich vind ik de griekse publieke omroep nou niet uitblinken in objectieve journalistiek, hun programma's hebben een hoog pulpgehalet etc. Dat hun populaire muziekprogramma gemist wordt is wel duidelijk, dat vind ik ook jammer als dat ozou verdwijnen.
Quote
#5
(19 June 2013, 19:14)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nou, men zal zwaar onder de indruk zijn. Nou vind ik het niet goed dat een regering journalisten monddood maakt, maar op zich vind ik de griekse publieke omroep nou niet uitblinken in objectieve journalistiek, hun programma's hebben een hoog pulpgehalet etc. Dat hun populaire muziekprogramma gemist wordt is wel duidelijk, dat vind ik ook jammer als dat ozou verdwijnen.

Beter een half ei dan een lege dop.
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
ert is niet alleen een journalistiek apparaat.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Victoria Hislop op ERT Henkd 0 507 01 August 2023, 11:34
Laatste bericht: Henkd
  ARTE - Kos en de terugkeer van de toeristen metaxa 1 812 12 August 2020, 22:04
Laatste bericht: cors
  ERT stopt - doorstart? ElsR 54 41.327 20 July 2013, 09:01
Laatste bericht: Choreftis
  ERT beeld- en geluidarchief Ger 0 2.503 15 June 2010, 11:10
Laatste bericht: Ger
  Contact opnemen met ERT-world spanport 4 5.864 29 November 2009, 11:01
Laatste bericht: Ger
  ERT-World: Odyssey Ollandia Ger 2 4.009 14 May 2009, 15:18
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)