Steun de ERT terugkeer
Hallo,
hier kan je een petitie tekenen ten gunste van de ERT
Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Alle support kan helpen.
Yiannakis
Yiannakis's signature με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB

Is gebeurt.
heb ook ff getekendBig Grin
Nou, men zal zwaar onder de indruk zijn. Nou vind ik het niet goed dat een regering journalisten monddood maakt, maar op zich vind ik de griekse publieke omroep nou niet uitblinken in objectieve journalistiek, hun programma's hebben een hoog pulpgehalet etc. Dat hun populaire muziekprogramma gemist wordt is wel duidelijk, dat vind ik ook jammer als dat ozou verdwijnen.
(19 June 2013, 19:14)chris schreef:
Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Nou, men zal zwaar onder de indruk zijn. Nou vind ik het niet goed dat een regering journalisten monddood maakt, maar op zich vind ik de griekse publieke omroep nou niet uitblinken in objectieve journalistiek, hun programma's hebben een hoog pulpgehalet etc. Dat hun populaire muziekprogramma gemist wordt is wel duidelijk, dat vind ik ook jammer als dat ozou verdwijnen.

Beter een half ei dan een lege dop.
Jef Dockx's signature " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

ert is niet alleen een journalistiek apparaat.

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

Jouw forum-permissies