Voorstellen
#1
Kalimera iedereen

Mijn naam is Bianca en ben 53 jaar jong
Ik ben gehuwd en we hebben een zoon van 21 jaar

We zijn sinds 2011 op vakantie geweest in Kreta en wel in de plaats Koutouloufari en dat heeft sinds die tijd ons hart gestolen we verbleven toen 8 dagen in Asterias Village's met mijn zus en zwager en in 2012 zijn we met ons eigen gezin gegaan ook 8 dagen in Asterias Village's. En dit jaar hoe kan het ook anders gaan we weer naar Kreta en dan naar Piskopiano het dorpje naast Koutouloufari:)Mijn man en ik hebben er erg veel zin in.

Ik wil wel even doorgeven dat ik hier al eerder lid ben geweest maar door tijd gebrek en werk heb ik er gewoon geen tijd meer voor gehad om hier aanwezig te zijn op het forum. Gelukkig is alles weer rustig dus ik heb er weer tijd voor om hier aanwezig te zijn.

Ik wens iedereen een fijne dag
Quote
#2
Ik wens jullie prettig verblijf op het mooie eiland Kreta.
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Dank je wel voor het welkom heten.
En we zullen zeker gaan genieten op Kreta:)
Quote
#4
Welkom terug en geniet weer van het verblijf op het door ons zo geliefde Kreta
gradusn's signatuur efxaristo

Quote
#5
Dat zullen we zeker weer gaan doen gradusn
Morgen over 2 maanden dan lopen we rond deze tijd in Piskopianofotosmiley
Quote
#6
Vergeet geen bezoek te brengen aan Agios Nikolaos.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#7
He Arthur ben jij weer terug in het Griekse?
Quote
#8
Agios Nic moet je vooral snel voorbij rijden een grote commerciële bende, wordt je niet een taverne, winkel of bar ingetrokken wordt je er bijna wel ingeschopt zeker in de omgeving van de haven en het binnenmeer.
En de loze Nederlandse kreten als mijn vrouw is Nederlandse wij lekkere koffie hebben enz. zijn niet van de lucht.
Nee mensen het binnen land opzoeken het echte Kreta proeven dat is het eiland ontdekken zeker weten.
Quote
#9
Welkom terug Bianca; leuk dat je er weer bent.
Mocht je willen dat ik de berichtjes uit je eerste account aan dit nieuwe koppel laat het even weten dan regel ik het voor je.

Veel lees- en schrijfplezier!

Ger
Quote
#10
(27 June 2013, 19:16)Cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Agios Nic moet je vooral snel voorbij rijden een grote commerciële bende, wordt je niet een taverne, winkel of bar ingetrokken wordt je er bijna wel ingeschopt zeker in de omgeving van de haven en het binnenmeer.
En de loze Nederlandse kreten als mijn vrouw is Nederlandse wij lekkere koffie hebben enz. zijn niet van de lucht.
Nee mensen het binnen land opzoeken het echte Kreta proeven dat is het eiland ontdekken zeker weten.

juist terug van een deugddoende vakantie ten zuiden van de Psiloritis rond Matala.

Geen enkele keer naar binnen getrokken of geschoptBig Grin

En een fantastisch Beachfestival meegemaakt:)
Quote
#11
Ag Nikolaos is best een gezellig stadje...
Dat irritante lokken valt best wel mee hoor in het haventje van Ag, Nic vergeleken bij bv vooral Redhymnon of Chersonissosen .. Daar is het vele malen erger Daar gebeurd het echt bij ELKE terras!!!!In het binnenmeertje van Ag.Nic. is idd maar 1 terras op het hoekje aan de overkant waar Arthur zijn boot heeft liggen die op een vervelende/slimme manier mensen lokt en vooral als ze daar al merken dat je Nederlands bent springt er een jongeman (ober) naar voren om gelijk te vermelden dat zijn moeder(mede/ eigenaresse van die zaak is ) ook een Nederlandse is en dat hij ook nog wel eens in de vakantie's naar Nederland toe gaat en verder bla bla bla, Wij zijn daar daar toen ook in getrapt en hihi en als je eenmaal zit ben je niet meer in beeld en kan je een hele tijd wachten op je bestelling Angry
Door dat lange wachten was verder wel grappig om te zien en te bekijken hoe die gasten/obers daar verder te werk gingen ... (daar hadden we alle tijd voor) Zodra de hoofdober in de gaten had dat er weer een paar Hollander voorbij zagen komen werd al snel ,, het zoontje,, erbij gehaald en die begon dan weer het hele riedeltje te prevelen en daarna HOPPA Als die gasten eerst maar zaten en werden die gasten daarna ook weer verwaarloosd en hoorde je die gasten ook al klagen /mopperen waar hun bestelling bleef !!! en zo ging dat maar door ....
Haha Duss Kees , ook jij moet je vast als een echte Hollander gedragen hebben als je zo benaderd bent ;)
Dit was natuurlijk een grapje ...En nu even out topic. er achteraan.. Wat ons na 6 jaar Kreta opviel .... vorig jaar al in Lesbos en dit jaar in Samos is dat deze praktijken daar NOOIT en dan ook NOOIT waar je ook voorkwamen ... daar knikte de obers je alleen maar vriendelijk goede dag en verder niets!!!
Quote
#12
Kalimera

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de reacties op mijn welkom heten

Maar even over Redhymnon en Agios Nicolaos mijn man en ik zijn daar ook geweest en ik moet zeggen dat wij dit nog echt niet mee hebben gemaakt op deze manier. Natuurlijk probeerde ze ons ook binnen te krijgen maar niet zoals wat Arthur schreef. Maar is dat eigenlijk niet overal zo in de vakantie landen.
Quote
#13
(27 June 2013, 17:56)connie schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




He Arthur ben jij weer terug in het Griekse?

Na een tijdje NL met die heerlijke regenbuien ben ik toch maar weer richting vitamine D gevlogen, ga nu wel regelmatig terug voor het een en ander.
Wanneer kom jij weer deze, volgens keesje verschrikkelijke kant op.Big GrinBig GrinBig Grin
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#14
Dit soort plaatsen zijn ook mijn ding niet Blush
Wij waren er vorig jaar even naar toe maar vond het enorm tegenvallen en veel te druk. Ook van die proppers voor elke taverne werd ik niet goed.
Ik probeer zulke plaatsen dan ook consequent te vermijden door eerst goede info te verzamelen.

(27 June 2013, 19:16)Cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Agios Nic moet je vooral snel voorbij rijden een grote commerciële bende, wordt je niet een taverne, winkel of bar ingetrokken wordt je er bijna wel ingeschopt zeker in de omgeving van de haven en het binnenmeer.
En de loze Nederlandse kreten als mijn vrouw is Nederlandse wij lekkere koffie hebben enz. zijn niet van de lucht.
Nee mensen het binnen land opzoeken het echte Kreta proeven dat is het eiland ontdekken zeker weten.
Quote
#15
Laat je niet beinvloeden door lieden die er de ballen vanaf weten @Bianca, ik woon er en weet wel beter, je bent van harte welkom en als de wind meezit kan je mee op de kaik om vanaf het water foto's te maken, diverse leden zijn al meegeweest.
Sommige konden niet het trapje af, maar daar had ik al een kraan voor geregeldBig Grin
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#16
(28 June 2013, 15:27)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Laat je niet beinvloeden door lieden die er de ballen vanaf weten @Bianca, ik woon er en weet wel beter, je bent van harte welkom en als de wind meezit kan je mee op de kaik om vanaf het water foto's te maken, diverse leden zijn al meegeweest.


bravoduimpie
Iedereen gaat en staat waar hij wil, laat je oren dus niet hangen naar die zuurpruim van een Kees .
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#17
(28 June 2013, 15:27)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Laat je niet beinvloeden door lieden die er de ballen vanaf weten

"Die er de ballen vanafweten"? Wat een arrogantie Angry
Iedereen beleefd zijn/haar vakantie op de eigen manier en zoekt de plekken op waar men zich het meest thuisvoelt. Jij vindt die plaats blijkbaar te gek en da's jouw goed recht. Net zoals het mijn goed recht is dit soort plaatsen helemaal niks te vinden. Blijkbaar kan jij er erg moeilijk tegen als iemand het niet met jou eens is.
Ik geef alleen mijn persoonlijke mening en dan weet ik er de ballen van? Wat een zielige reactie zeg Big Grin
Misschien tijd om eens wat te gaan relaxen in een lekker rustig Grieks dorpje Tongue
Quote
#18
(28 June 2013, 00:05)kritikaster schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(27 June 2013, 19:16)Cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Agios Nic moet je vooral snel voorbij rijden een grote commerciële bende, wordt je niet een taverne, winkel of bar ingetrokken wordt je er bijna wel ingeschopt zeker in de omgeving van de haven en het binnenmeer.
En de loze Nederlandse kreten als mijn vrouw is Nederlandse wij lekkere koffie hebben enz. zijn niet van de lucht.
Nee mensen het binnen land opzoeken het echte Kreta proeven dat is het eiland ontdekken zeker weten.

juist terug van een deugddoende vakantie ten zuiden van de Psiloritis rond Matala.

Geen enkele keer naar binnen getrokken of geschoptBig Grin

En een fantastisch Beachfestival meegemaakt:)

Alleen door mij en mijn vriendin op sleeptouw genomen naar Kamilari voor een hapje en een drankje met live muziek. Tongue
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#19
(28 June 2013, 15:43)Yiannis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(28 June 2013, 15:27)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Laat je niet beinvloeden door lieden die er de ballen vanaf weten

"Die er de ballen vanafweten"? Wat een arrogantie Angry
Iedereen beleefd zijn/haar vakantie op de eigen manier en zoekt de plekken op waar men zich het meest thuisvoelt. Jij vindt die plaats blijkbaar te gek en da's jouw goed recht. Net zoals het mijn goed recht is dit soort plaatsen helemaal niks te vinden. Blijkbaar kan jij er erg moeilijk tegen als iemand het niet met jou eens is.
Ik geef alleen mijn persoonlijke mening en dan weet ik er de ballen van? Wat een zielige reactie zeg Big Grin
Misschien tijd om eens wat te gaan relaxen in een lekker rustig Grieks dorpje Tongue

Ik woon in een Grieks dorpje er vlakbij, en kijk eens wat er onder mijn naam staat.
Big GrinBig Grin
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#20
(28 June 2013, 10:44)Yiannis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dit soort plaatsen zijn ook mijn ding niet Blush
Wij waren er vorig jaar even naar toe maar vond het enorm tegenvallen en veel te druk. Ook van die proppers voor elke taverne werd ik niet goed.
Ik probeer zulke plaatsen dan ook consequent te vermijden door eerst goede info te verzamelen.

Big Grin Ben blij dat er ook leden zijn die voor hun mening willen durven uitkomen ondanks dat ze dan volledig afgebrand worden door enkele andere leden. Big Grin
Quote
#21
Bedankt weer voor het verzieken van de zoveelste topic door alweer hetzelfde inmiddels beruchte Kreta-clubje. Ik heb zojuist 2 berichten verwijderd, de schrijver ervan weet wel waarom.

De volgende offtopic-, ongepaste en/of beledigende berichten in deze van origine leuke voorsteltopic van Bianca worden zonder pardon verwijderd en de auteur ervan geblokt Angry Angry
Quote
#22
Welkom Bianca hier op deze site met Griekse 'gelijkgestemden'...! Juist dat laatste zal je wel zijn opgevallen in de 'diverse' reacties op jouw bericht. En àch..., maakt 't allemaal wel kleurrijk toch?
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#23
Hallo Bianca,
Ook van mij een warm welkom.
Laat je niets wijsmaken: Kreta is een leuke, en vooral veelzijdige bestemming. Ik ben o.a. ook al naar Agios Nikolaos en Rethymnon geweest. En ik vond het allebei interessante bestemmingen.
Rethymnon vond ik zelfs meer commercieel dan Agios Nikolaos.
Stel dat er, in het hartje van het toeristisch centrum, obers zijn die je proberen binnen te loodsen, is dat dan erg? Neen. Je knikt gewoon vriendelijk 'neen', en je wandelt gewoon verder.
Geniet vooral van je vakantie. En probeer inderdaad iets van de omgeving te zien, want het is een heel mooie regio.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#24
van harte welkom Bianca ,terug op deze mooie site
net terug van 3 weken west kreta,waar we weer een super mooie
vakantie hebben gehad
gr Ger en José
Quote
#25
Kalispera iedereen

Allereerst wil ik degene bedanken die mijn welkom hebben geheten hier op het forum.

Mijn man en ik gaan zeker genieten van wat wij weer gaan zien op Kreta en vooral ook genieten. Wat we al weten wat we gaan doen dat is met de Glazenboot naar de mooie vissen kijken en ook genieten van het varen.
Vorig jaar zijn we ook gaan varen en daar zijn we neer gestreken in het plaatsje Sissi
Wat ook een mooi plaatsje was en ook gezellig.

Dus jullie merken wel we laten ons door niemand tegen houden. Wat hier ook geplaatst en gezegd wordt. Ik vind het heel jammer als we elkaars reacties op wat voor een manier ook niet altijd geaccepteerd wordt. We zijn allemaal mensen met verschillende meningen. De één denkt zo en de andere weer anders. Laten we elkaar in ons eigenwaarde ook hoe iemand zijn vakantie viert op Kreta of ergens anders. De één ligt graag heel de dag te bakken,De andere is weer ondernemend en wilt veel van de Omgeving zien waar hij of zij verblijft.
Dus mensen laten we het op dit forum gezellig houden en heerlijk genieten en lezen wat er allemaal te lezen valt over Kreta want dat is toch genieten voor iedereen.

Ik wens iedereen een fijne avond
Quote
#26
(28 June 2013, 21:34)Bianca schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kalispera iedereen

Allereerst wil ik degene bedanken die mijn welkom hebben geheten hier op het forum.

Mijn man en ik gaan zeker genieten van wat wij weer gaan zien op Kreta en vooral ook genieten. Wat we al weten wat we gaan doen dat is met de Glazenboot naar de mooie vissen kijken en ook genieten van het varen.
Vorig jaar zijn we ook gaan varen en daar zijn we neer gestreken in het plaatsje Sissi
Wat ook een mooi plaatsje was en ook gezellig.

Dus jullie merken wel we laten ons door niemand tegen houden. Wat hier ook geplaatst en gezegd wordt. Ik vind het heel jammer als we elkaars reacties op wat voor een manier ook niet altijd geaccepteerd wordt. We zijn allemaal mensen met verschillende meningen. De één denkt zo en de andere weer anders. Laten we elkaar in ons eigenwaarde ook hoe iemand zijn vakantie viert op Kreta of ergens anders. De één ligt graag heel de dag te bakken,De andere is weer ondernemend en wilt veel van de Omgeving zien waar hij of zij verblijft.
Dus mensen laten we het op dit forum gezellig houden en heerlijk genieten en lezen wat er allemaal te lezen valt over Kreta want dat is toch genieten voor iedereen.

Ik wens iedereen een fijne avond


duimpie
ger64's signatuur groeten Petra en ger
lovegreece  
Quote
#27
Zo is het, Bianca.
Iedereen beleeft zijn/haar vakantie op de manier die hij/zij zelf wenst.
Vakantie kan voor iedereen anders zijn.
De ene ligt graag in de zon, de andere zit liefst in de schaduw. De ene zwemt graag in zee, de andere zwemt niet graag in zee maar in een zwembad, nog een andere zwemt helemaal niet, nog een andere zit liefst in zijn kaik Big Grin . De ene zit graag op een zandstrand, de andere haat zand tussen zijn tenen. De ene bezoekt graag een museum, de andere vindt er niks aan. De ene houdt van uitgebreid tafelen, de andere lust liefst een pitta gyros uit het vuistje. De ene verblijft liefst all-inclusive, de andere huurt liefst een kamer bij particulieren. De ene vindt Agios Nikolaos een leuke bestemming, de andere vindt er zijn gading niet. En ga zo maar door. Da 's het mooie aan Griekenland: voor elk wat wils!
Dat noemen ze genieten: tijdens je vakantie eens lekker doen wat je graag doet. En er de tijd voor nemen die je tijdens de rest van het jaar meestal niet hebt.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#28
welkom terug hier Bianca!
Quote
#29
Ik zou zeker Agios Nicolaos een keer bezoeken. Niet iedereen houdt er van maar ik vindt het wel leuk om langs het binnenmeertje te wandelen. En kamaki's die mij naar binnen willen hebben zullen van goede huize moeten komen. Als je er intrapt heb je dat aan jezelf te wijten, maar ik ondervindt er nooit veel hinder van. En anders kun je in Nederland altijd nog een t shirt laten maken, zoals een goede vriend van mij gedaan heeft, met de Griekse tekst : Ik ben geen toerist, ik woon hier ! Dat schijnt heel goed te werken.
gradusn's signatuur efxaristo

Quote
#30
Welkom Bianca, veel plezier op dit forum, waar het meestal goed vertoeven is, en nuttige en leuke info krijgt.

De eerstvolgende keer dat ik naar Kreta ga, kom ik beslist een keer langs @Arthur. Wil dat leuke, mooie plekje van jou wel eens zien en een tripje met je kaik lijkt me ook fantastisch. Hoor altijd goede berichten over jouw plekje, een zure opmerking daar gelaten, maar daar schenk ik geen aandacht aan. Ik hoop volgend jaar begin april, misschien een idee om te starten bij jullie en na een paar dagen door naar Makrigialos...............
Quote
#31
(28 June 2013, 00:05)kritikaster schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




juist terug van een deugddoende vakantie ten zuiden van de Psiloritis rond Matala.

Geen enkele keer naar binnen getrokken of geschoptBig Grin

En een fantastisch Beachfestival meegemaakt:)


Ach, ook weer thuis dus...
Wij zijn afgelopen zaterdag teruggekeerd uit Matala en ik mis de gezellige sfeer en de strakblauwe luchten nu al...

En Bianca: Welkom op Oriste!
Quote
#32
Dank jullie wel Dames voor het welkom terug heten.

Jammer weer hé Frederique dat je vakantie weer voorbij is.
Nu is het na genieten voor jullie.

Agios Nicolaos daar ben ik in 2011 geweest een hele dag.
We waren toen met z'n vieren en hebben toen een auto gehuurd en zijn toen een dag naar Agios Nicolaos geweest. En we hebben daar genoten toen we er waren. Ik weet natuurlijk ook wel dat je op 1 dag nog niet alles echt goed heb gezien. Wie weet boeken we volgend jaar onze vakantie naar Agios Nicolaos. Maar dit jaar gaan we naar Piskopiano:)
Quote
#33
(02 July 2013, 09:11)Bianca schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dank jullie wel Dames voor het welkom terug heten.

Jammer weer hé Frederique dat je vakantie weer voorbij is.
Nu is het na genieten voor jullie.

Agios Nicolaos daar ben ik in 2011 geweest een hele dag.
We waren toen met z'n vieren en hebben toen een auto gehuurd en zijn toen een dag naar Agios Nicolaos geweest. En we hebben daar genoten toen we er waren. Ik weet natuurlijk ook wel dat je op 1 dag nog niet alles echt goed heb gezien. Wie weet boeken we volgend jaar onze vakantie naar Agios Nicolaos. Maar dit jaar gaan we naar Piskopiano:)

Dat is goed nieuws Bianca, je hebt wel smaak moet ik zeggen.
Er zijn diverse hotels en acco's 100 meter van het gezellige centrum en een paar andere er buiten ook met strand voor de deur met een goede busverbinding als je niet lopen wilt (er is een locale bus speciaal voor de toeristen ingezet)
Voor dit jaar kalo taxidi en veel plezier in Piskopiano.
groetjes Arthur.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#34
Dank je wel Arthur om ons een fijne vakantie te wensen in Piskopiano.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)