om van te huilen
#1
Quote
#2
niet normaal
ger64's signatuur groeten Petra en ger
lovegreece  
Quote
#3
En dat zijn dan de 'heren' die beslissen dat anderen moeten inleveren. SCHANDALIG. Angry
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Dit is ouwe leem en bestaat al sinds de EU,wat denk je van dat heen en weer gereis tussen Brussel, Luxemburg en Strassbourg.
Of dat het NL regerings toestel leeg van Amsterdam naar Rotterdam vliegt omdat de heren het te ver vinden om vanuit Den Haag naar Schiphol te rijden en en en.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
dus de volgende keer dat je gaat stemmen ,denk goed.
Quote
#6
φίλε μου, daarom stem ik al jaren niet meer, op niets en niemand, je wordt toch genaaid op wie ie je ook stemt, of in NL of GR of waar dan ook.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#7
Ook in België is er ophef over die graaiers.
Voor een goed begrip: er zijn twee Brussel's: hoofdstad van België, en zetel van de EU.
In vele opzichten twee verschillende terreinen...

Kijk eens naar dit filmpje, vanaf seconde 22... je gelooft je eigen ogen niet:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#8
niks nieuws onder de zon:
Quote
#9
nog een filmpje over de EU
Quote
#10
Weer zo'n typisch PVV gevalletje. Hecht hier geen waarde aan. het is al lang bekend dat sommige, let wel sommige, leden van het Europees parlement er een potje van maken met declareren en hun zg. aanwezigheid bij vergaderingen. Dus wat is nieuw hier? Ik kan me er niet over opwinden.
Quote
#11
@Arthur: ik ben het met je eens dat 99% van de politici gewetenloze zakkenvullers zijn. Maar als je goed kijkt zijn er nog een paar die redelijk integer zijn. Minister Frans Timmermans van Buitenlandse Zaken vind ik er persoonlijk zo een. En Neelie Kroes bij de EU. En ik ga dus ook stemmen op "de minst slechte partij" in mijn ogen. Ofschoon ik me er af en toe ook wel eens groen en geel aan kan ergeren. En realiseer je wel dat we in NL altijd gedwongen zijn tot coalitie-vorming met slappe, afgezwakte compromissen. Maar het buitenland leert dat 1-partij-regeringen het ook vaak niet geweldig doen. Overigens: als je niet gaat stemmen geef je de ruimte aan extremistische partijen. Realiseer je dat wel. Churchill zei het al: Democratie is een slecht systeem, maar er is geen beter.
Quote
#12
....en ze heffen het glas, doen een plas, en alles blijft zo als het was !Angry
Quote
#13
Het ergste is nog de reactie van zulke types.
Het is veelzeggend dat zulke lui denken dat burgers/journalisten niets mogen vragen over hoe ze met belastinggeld omgaan. Het feit dat ze denken dat alles van hun is geeft al aan wat een asociale graaiers het zijn. Dit gedrag zie je ook op lager niveau terug, al is het dan kleiner van aard. Jammer dat alles zo rot blijkt, goed dat alles naar buiten komt. Je ziet het bij banken, overheden, verzakeraars maar ook vele ander bedrijven. Het wordt tijd voor een grote schoonmaak zodat de belastingbetalers ook weer met minder tegenzin belasting betalen omdat ze weten dat er redleijk eerlijk mee wordt omgesprongen. Dat gevoel is nu mijlen ver weg.
Quote
#14
helaas ligt het allemaal niet zo simpel met Europa..Enerszijds ben ik heel blij dat er een Europese Unie is met 1 munt. Je moet er niet aan denken dat nu alle Europese landen elkaar als economische concurrenten zouden zien, dan waren we pas echt kansloos tegen machtsblokken als de Verenigde Staten en China. Maar ik zie wel degelijk de schaduwkanten: de beslissingen die nog steeds genomen worden door nationale politici (die daarbij vooral oog hebben voor hun herverkiezing in eigen land), de Euroburocraten die zich van de weeromstuit met de raarste details bezighouden, het ontbreken van echte visie op de toekomst van Europa, de slaafse opstelling tegenover de banken en zenuwachtige markten, enz. Je zou je bijna schamen als je voor een echt verenigd Europa bent, zo negatief wordt het beeld nu door politici en media gebracht, terwijl Europa wel degelijk vooruitgang heeft geboekt.. Ik denk dat het probleem vooral is dat we niet verder zijn gegaan met Europa, dat we nu het slechtste hebben van 2 systemen: eigen-land-eerst denkers aan de ene kant en aan de andere kant Eurobureaucraten die volledig los zijn komen te staan van de burgers.. Gelukkig zijn er wel degelijk integere europolitici, maar zolang onze nationale politici de beslissingen blijven nemen, komen die te weinig aan bod..
Inspirerend vind ik de speech die George Papandreou onlangs hield over Europa, over Griekenland en ook over zijn eigen rol in de crisis.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Soms wel erg breedsprakig, maar hij legt wel degelijk vingers op zere plekken! Een man die deugt, en dat voor een Grieks politicus!
Quote
#15
Het Europa-gebeuren heeft heel wat onbekwame zakenvullers gecreëerd. Zelf overvet betaalde postjes creëren en dan tegen de gewone man vertellen dat hij moet inleveren! Scrupules kennen ze niet meer! De Belgische delegatie politiekers wordt vooral gevormd door "afgedankte prutsers" van hier die vervolgens ginds tax-vrij de boel verder naar de knoppen helpen. Dank u wel!
Quote
#16
"systeem herstel" is hierbij helaas geen optie. Zouden ze van hun fouten kunnen leren en het anders aan kunnen pakken.

Jammer het blijft een eeuwige system error Angry
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)