Grieksegids nieuws
Tekst op foto plaatsen
#1
Ik wil graag foto's die ik op internet zet voorzien van een tekst, zodat deze niet zomaar door iedereen gekopieerd kunnen worden. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan doen?
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#2
Daar zijn heel wat progjes voor te krijgen Angeliki; kijk hier maar eens:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&sclient=psy-ab&q=watermark+pictures&rlz=1R2AURU_nlNL499&oq=watermark+pictures&gs_l=hp.3..0l4.2875.9750.0.9953.18.14.0.4.4.0.422.3248.0j1j9j2j1.13.0...0.0...1c.1.18.psy-ab.D9-l6RtZvdw&pbx=1&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.48572450,d.d2k&fp=32bba58c9cda31fb&biw=1229&bih=519
Quote
#3
Apple: Voorvertoning/Preview
Quote
#4
Beveiligen met een watermerk, daarvoor zijn verschillende programma's. Zelf gebruik ik uMark.
gradusn's signatuur efxaristo

Quote
#5
De hyperlink van @Ger werkt niet, althans levert geen link Probeer misschien eens:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)