Grieksegids nieuws
Gopal 5.0 Griekenland-kaarten
#1
Tip voor lezers die een GoPal/Medion (o.a. van de Aldi) navigatiesysteem hebben:

De nieuwste versie van Gopal (5.0) heeft nieuwe Europa-kaarten met datum 2e kwartaal 2009 (Q2-09). Het valt me op dat de kaarten van Griekenland erg gedetailleerd zijn geworden. Zelfs de smalle wegen op het kleine Kythira staan erop. Bij de vorige versie van Gopal (3.x en 4.x) waren voornamelijk de hoofdwegen en de grotere plaatsen aanwezig.

Met de nieuwe 5.0 en bijbehorende mappen is het nu dus ook mogelijk om in Griekenland van "deur tot deur" te navigeren.

Ger
Quote
#2
[Afbeelding: 5-medion-gopal-465.jpg]

De meest actuele kaarten van Medion/Gopal 5.0 zijn nu van Q4-2009. Vierde kwartaal 2009 dus. De eerste indruk is dat Griekenland weer een stuk gedetailleerder is dan z'n voorganger. Als leidraad nam ik bijvoorbeeld Kythira dat er in de 3.0-versie nog bekaaid afkwam. De 5.0 met Q2-2009 was al een hele verbetering. Inmiddels (Q4-2009) zijn alle (verharde) wegen en zelfs wat kleinere onverharde weggetjes op de kaart verschenen. Gaat dus de goede kant op.

Ger
Quote
#3
Ik heb versie 5.0 met de kaarten Q4-2009 maar daar staat Griekenland in het geheel niet op. Alleen de westeuropese landen. Hoe krijg ik Griekenland daar ook bij?
Quote
#4
Kijk eens even op de bijgeleverde CD/DVD. Staan daar alle mappen wél op? Het kan namelijk zo zijn dat die landen niet op je SD-kaartje staan maar wel op de DVD. Die moet je dan zelf even op je kaartje zetten.

En mocht je alleen Westeuropa hebben rest je niets anders dan de mappen van Zuid-Europa apart te bestellen op de Medion-site.
Je kunt me ook even een PB sturen, daarvoor moet je helaas wel eerst lid van dit forum worden.

Laat je even weten of het gelukt is?

Ger
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Kaarten Kythira (Garmin) Japio 4 7.611 12 July 2009, 13:36
Laatste bericht: Japio

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)