wie woont/kent omgeving Parga-Igoumenitsa en weet...
#1
... waar ik daar in de buurt een ECHT Grieks rond tafeltje kan kopen? Tuincentra? Bouwmarkten? Anders..?

Omgeving Metsovo kan ook, daar zijn we morgen (zaterdag) nog, zondag rijden we richting kust.
Quote
#2
Even de zoekfunctie gebruiken.
Dan vindt je het antwoord.
Naam, adres en internetsite.
SUC6
Quote
#3
Ellas Import in Deurne heeft ook blauwe metalen tafeltjes en bijpassende stoeltjes. Misschien net zo makkelijk. Kijk anders even op hun site voor actuele prijzen.[/u]
Quote
#4
Nou als er bouwmarkten in Gr zijn zoals de Gamma en de Praxis in NL houd ik me aanbevolen voor de naam. Heb het hier op Samos mog niet kunnen ontdekken alleen 1tje die - zonder concurrentie - onbehoorlijk hoge prijzen vraagt (vooral aan die rijke West-Europeanen)
Quote
#5
Op Kreta heb je een hele grote bouwmarkt de Praktiker.
Komen regelmatig in de vestiging in Heraklion en deze bouwmarkt is te vergelijken met een Gamma in Nederland maar het assortiment is uitgebreider.
Quote
#6
Ik hoop ook op een bouwmarkt, of tuincentrum. Ella Import vind ik best duur, ik neem het liever mee nu ik hier toch ben. Ik kijk zelf nog wel rond komende dagen.
Quote
#7
Hmmm ..... De Praktiker.....is er nog niet op Samos
Quote
#8
Als je naar Griekenland gaat om tuincentrum en bouwmarkten af te rijdenweet ik wel betere bestemmingen om te gaan doen. Geniet van je omgeving en je terrasjes. Heb je dat ene tafeltje nou niet ook in Nederland?
Quote
#9
@Albert Dat doe ik al acht weken Tongue Heerlijk hier, en wie weet zie ik nog zo'n tafeltje...
Quote
#10
Hi, op de weg naar het vliegveld (Preveza) gezien vanuit, Parga- Kanalaki-Preveza is een zaak die blauwe tafeltjes verkoopt. Als je van de genoemde plaatsen de zeekant aanhoud, richting het vliegveld krijg je een tweede afslagen die naar Arta en Ioannina gaan. Beiden afslagen naar links voorbij gaan (geeft dit enkel aan dat je een soort richting moet volgen dat je alleen maar rechtdoor moet rijden) de zeekant aanhouden, dan krijg je na 4 a 5 km een winkel (rechts v/d weg) die de blauwe tafeltjes verkopen + stoelen.

Kan het niet precies uitleggen maar als je langzaam rijd zie je vanzelf wel een winkel die ik bedoel, anders ff vragen aan een andere winkel daar in de buurt, ook langs de zelfde weg en je komt er vanzelf.

Succes Cornelios
Quote
#11
(29 June 2013, 23:46)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hmmm ..... De Praktiker.....is er nog niet op Samos
De Praktiker is alleen goedkoop als er aanbiedingen zijn.
Kijk eens hier
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Wie kent haar. Portefuille gevonden in zuid-kreta, Jef Dockx 0 1.480 26 June 2017, 11:12
Laatste bericht: Jef Dockx
  Kent iemand dit dorp? Patrick 2 2.690 26 August 2015, 17:32
Laatste bericht: Jef Dockx
  Kent men de kerstkaart in Griekenland? Eleni 1 3.220 24 November 2009, 20:17
Laatste bericht: Sylvia

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)