summer sales
#1
Van 15 juli tot 31 augustus zijn weer de zomeruitverkopen in Griekenland, let wel op als argeloze koper dat vaak de prijzen van tevoren flink verhoogd worden, in de uitverkoop krijg je dan tot 50% korting maar vaak niet echt.
Lees ook even dit uit living in creece.Kijk eens hier

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#2
Deze handelswijze wordt ook in Nederland veelvuldig toegepast. Er wordt zelfs speciaal ingekocht voor de uitverkoop. Als consument moet je je eerder afvragen: vind ik het product aantrekkelijk geprijsd, m.a.w. : is de prijs/kwaliteits verhouding goed. Persoonlijk kijk in nooit naar de oorspronkelijke prijs, die is niet interessant. Tenzij je al een tijdje dat product wilde aanschaffen. Ik kocht eens een bodywarmer (moet er met dit mooie weer even niet aan denken), in de binnenzak zat het afprijskaartje van het jaar ervoor, terwijl ik de volle prijs betaalde. Overigens denk ik dat het voor de consument beter is als wij ook in Nederland weer een vastgestelde uitverkoopperiode zou worden ingesteld.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)