ferrie Kilini-Zakynthos
#1
hallo Griekenland liefhebbers en kenners!
A.s. september gaan wij naar de Peloponnese. We huren op Athene airport een auto en maken een tour. Nu zouden we ook een weekje op Zakynthos willen verblijven. Nou kan ik nergens info over ferries met auto vinden. Wél voor over 3 dagen...
Kan ik überhaupt met een huurauto op de boot?
Ik hoop dat iemand ons info kan geven.
dank alvast!
Kees
Quote
#2
Wij waren twee jaar geleden op Zakynthos en zijn toen over gevaren met de ferry om naar Olympia te gaan en dat was geen probleem. Check anders de voorwaarden van het verhuurbedrijf. Maar meestal schrijven die alleen iets over extra eigen risico's voor schade aan de onderzijde van de auto of de banden in verband met het rijden op onverharde wegen.

Veel plezier!
Quote
#3
Hopelijk helpt dit je iets verder.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&client=safari

Veel plezier op de Peloponnesos.

Groeten Marjan
vlassada's signatuur kalispera hellas Marjan
Quote
#4
hartelijk dank voor je reactie, Ik zal idd de verhuurder eens benaderen. Maarre...blijft mijn vraag over vertrektijden en reserveringsmogelijkheden nog staan..
Kees

oh, Marjan..ik zie je reactie!
Ja, dat is helder, dankjewel.
Ik veronderstel nu maar dat reserveren niet nodig is..
dank hoor!
Kees
Quote
#5
Oké, op die fiets ...... Ehh ferry.

Nou internet is niet heel erg duidelijk daarover. Wij zijn toen gewoon over de boulevard in Zakynthos gelopen en hebben toen de aanplakbiljetten bij de veerdiensten bekeken. Maar de boot gaat een paar keer per dag en wij hebben toen gereserveerd voor de volgende dag voor de zekerheid, maar echt nodig was het niet.
Quote
#6
Hierbij de uren van de ferry.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
kijk hier eens in september:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#8
kijk...! die bedoelde ik..
danku!
Kees
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  ferrie van Thessaloniki naar lesvos Miek 3 3.143 06 August 2013, 08:27
Laatste bericht: Miek

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)