Hoe zet je je hotel op de kaart?
#81
Ik snap wat je bedoelt Roosmarijn, maar omdat het hier gaat om Griekenland vind ik de vergelijking met NL niet de beste. Beide landen hebben in vele opzichten niet veel gemeen met elkaar.

Mvg
Martin

Overigens zie ik hierin ook de bevestiging van een deel van de problematiek, overigens heel menselijk. Zodra iemand overigens goed bedoeld, met een mening of advies komt die niet overeen komt met de jouwe, direct dit proberen te ontkrachten door te wijzen op anderen die dat ook doen of hebben. Een klassieke fout!

Wat een hotel in Limburg nu te maken met jouw probleem om het hoofd boven water te houden? Je moet bij jezelf te rade gaan, verwijzen naar anderen, factoren van buitenaf zullen altijd van invloed kunnen zijn, maar de enige die ze het hoofd kan bieden ben jijzelf, geloof me.

De vraag waar het probleem vandaag komt is één, veel belangrijker is, wat jij eraan gaat doen. Dat vereist creativiteit, moed, doorzettingsvermogen, inzicht, soms één beetje geluk, en ja, geld helpt ook.

Mvg
Martin
Quote
#82
Beste Martin,

De reden van mij reactie is omdat jij hetgene doet waarvan jij vindt dat ik (of wellicht een ieder ander die met bepaalde tegenargumenten komt) niet mag doen. Namelijk de vergelijking maken. Dit stond in jouw reactie: "Wat weet een Griek nu van Nederland? Van de Nederlandse gewoontes, gebruiken en "cultuur". Dat is bij Nederlandse en andere landen toch echt anders."

Vandaar mijn reactie dus Wink Daarnaast luister ik wel degelijk naar adviezen (neem zelfs veel ten harte aan), sta open voor allerlei argumenten, maar zie het ook als mijn goed recht om kanttekeningen te plaatsen als die op zijn plaats zijn. Daar is het een discussie voor, toch Wink
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#83
Absoluut Roosmarijn, zolang de discussie gaande blijft komen er steeds weer nieuwe ideeen boven, soms heb je er wat aan, soms niet, het een past wel bij je het ander niet.

Zolang je maar niet blijft stil zitten, want stilstand is achteruitgang.....

Andere vraag; komt er van Skyros enigszins acceptabele wijn?

Mvg
Martin
Quote
#84
Oei, das weer iets heel anders. Ik moet eerlijk zeggen dat ik denk van niet Wink

Mijn man heeft gepoogd vorig jaar een wijn te maken met zijn broers (voor eigen gebruik), maar voor mij was het alcohol percentage net iets te hoog en de smaak iets te scherp (sorry, ik ken de wijntermen niet). Bezoek zegt vaak het wel lekker te vinden, maar dat kan ook uit beleefdheid zijn Wink)
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#85
(28 July 2013, 12:12)Jef Dockx schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(28 July 2013, 08:44)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoe zet ik mijn hotel, appartement of wijnhandel op de kaart ?

Voor 6€ per maand bereik je ruim 1.583 griekenlandfansExclamation

Zoiets kan alleen bij Oriste!

Een stille wenk naar Martin , om een donatie te doen aan Oriste ???

Ja Jef, een goede verstaander heeft maar een half woord nodig! ;)
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Interactieve kaart van de Griekse Gids Ger 2 2.305 26 November 2015, 17:17
Laatste bericht: Damiaatje
  Griekenland zet massaal illegalen uit Corry 28 18.267 20 October 2012, 20:51
Laatste bericht: Egbert
  Paspoort/ ID kaart verlengen in Griekenland Wick 11 9.337 26 October 2011, 23:05
Laatste bericht: Imogen

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)