Grieksegids nieuws
Red de puppy's!
#1
Red de puppy's uit handen van de zigeuners en teken de petitie!
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Deel de link ook zoveel mogelijk via facebook, email enz.
Quote
#2
Gedaan! Hoop dat het wat zal veranderen; AVAAZ is in ieder geval een hele sterke organisatie met een groot bereik.
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#3
Ook gedaan,hoop dat het resultaat heeft!
Quote
#4
Niemand meer? Kom op! wie helpt nog meer mee?
Quote
#5
Het initiatief van mensen die tekenen is natuurlijk altijd goed maar dit zal nooit helpen, het is een probleem wat daar al zolang bestaat en je doet er niks tegen.
Quote
#6
(08 July 2013, 12:48)visje schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het initiatief van mensen die tekenen is natuurlijk altijd goed maar dit zal nooit helpen, het is een probleem wat daar al zolang bestaat en je doet er niks tegen.

Dus dat is voor jou een reden om niet te tekenen. Jammer hoor.
Quote
#7
Beste sophia,
zou het ook niet zo kunnen zijn dat mensen wel tekenen, maar zich vervolgens nietop de borst willen kloppen op dit forum? Overigens ben ik van mening dat een petitie weinig invloed zal hebben.
Quote
#8
Ik heb ook getekend en hoop van harte dat er iets tegen gedaan wordt.
Quote
#9
Sophia goed lezen wat ik schrijfSleepy
Er staat nergens dat ik niet zal gaan tekenen dat maak jij er gelijk van.

Heb er alleen geen verwachtingen van en dat zal bij de meeste mensen wel zo zijn.
Quote
#10
'Baat het niet, dan schaadt het niet...'
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#11
Ik denk idd dat je beter op FB, vakantiefora en bv. het Sunweb forum een oproep kunt doen om vooral niets te geven aan die kinderen met puppies. Dan houden ze er vanzelf mee op of denk ik nu te simpel. Zolang er toeristen zijn die blijven geven, zullen ze dit blijven doen. Mij lijkt dat een betere aanpak dan een petitie.
Quote
#12
Ik ben deze petitie niet begonnen, je moet bij Paws and Claws zijn.
En precies zoals BartOriste al schreef, 'Baat het niet, dan schaadt het niet'.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)