Boottocht Kreta
#1
Kalispera, we gaan in september naar zuid-oost Kreta en willen graag eens een boottocht maken, we zouden graag eens naar Karpathos gaan maar dan moet je ineens 3 dagen blijven of 's avonds aankomen en 's morgens alweer vertrekken, heeft iemand een alternatief voor een leuke boottocht? Chrissi Islands vinden we maar niks, alleen maar om op het strand te gaan hangen, gaan we nIet varen, we willen ook wel iets zien
Quote
#2
Wat wil je precies zien Xrissi, je zit in Makrigialos neem ik aan, je kunt naar Agios komen en naar Spinalonga varen maar dan moet je weer die hele excursie op het eiland meemaken of bij de boot blijven.
Of met een kaik wat rondvaren langs de zuidkust, hier in Agios zijn er ook genoeg mogelijk heden om rond te varen.
kalo taxidi
Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Hallo Arthur, Spinalonga is leuk, hebben we al eens gedaan, maar nu komen er vrienden mee en daar gaan we ook wel eens mee naar Spinalonga, wij hebben het toen wel vanaf Plaka gedaan, dan kan je bijna overzwemmen, dus ja, vanuit agios Nicolaos is iets verder, een kaïk lijkt ons ook wel iets of anders misschien eens van agios of Sitia naar heraklion... Ja, we hebben huisje bij makrigialos. Alvast bedankt voor je reactie.
Quote
#4
Maar als je toch besluit naar Karpathos te gaan kan ik je verzekeren dat je er geen spijt van krijgt. Ik was zelf aangenaam verrast! Ik heb een artikel over het eiland geschreven en binnenkort komt leuke gastcolumn online. Echt moeite waard. Kijk ook op Griekse Gids. Ik kan je Almyra Village in Pigadia van harte aanbevelen! [/align]
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)