staking vliegvelden
#1
Misschien valt het mee maar bevorderlijk is het niet midden in het seizoen.

Greek Civil Aviation union to launch strikes Aug 9-11/2013 tagged: August 9-11 2013, civil aviation, flights, Greece, OSYPA, strike, union



Greek Civil Aviation union to launch strikes Aug 9-11/2013

Posted by keeptalkinggreece in Tourism

Union of Greek Civil Aviation personnel announced that it will launch three 24-hour rolling strikes between 9-11 August 2013.

Strike schedule:

The strike will begin 9. August 2013 at 00:01 and will end on 11. August 2013 at 23:59.

Only emergency flights will be possible during the strike.

With the strike Civil Aviation union OSYPA wants to protest the decision of the Greek government to dismiss 300 civil aviation personnel and thus “during the peak of the tourist season,” OSYPA said in a statement.

IF you’re schedule to flight during the strike days, please, contact your travel agent.

…and keep in mind that courts often declare civil aviation strikes as ‘illegal” .
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#2
een gewaarschuwd mens telt voor twee!
Quote
#3
Zoals bijna altijd zal dat waarschijnlijk door een rechtbank teniet gedaan worden.
Waardoor misschien nog enkele werkonderbrekingen van 1 of 2 uren overblijven.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
laten we het hopen... ik vlieg in die dagen...
Quote
#5
wij vliegen zaterdagochtend naar corfu!!! hoop dat het meevalt
Quote
#6
Laten we het hopen Dewie want volgens mij zitten we in hetzelfde vliegtuig ( 6:00 ) Big Grin
Quote
#7
Ben benieuwd. Ik zit nu heerlijk bij Roos op Skiros, maar moet helaas zaterdag terug naar huis. Zou graag langer willen blijven, maar of m'n werk dat leuk vindt????
Quote
#8
hoi petra

wij hebben de transavia vlucht van 4.30....naar corfu he..
Quote
#9
@ Marieke; zo'n staking is overmacht ;)
@ Dewie; dan hebben we niet dezelfde vlucht...
Quote
#10
Angry
Voor 9 - 10 en 11 augustus staan stakingen genoteerd door de verkeersleiders (lijders !!! ) in griekenland (zie bij brunotersago).
Dit doet het toerisme nog meer verknallen !
We hopen maar dat het nogmaals wordt afgeblazen van hogerhand en iedereen toch kan genieten hier.
Quote
#11
Mijn zwager die bij een van de grootste vakbonden werkt (GSEE), zei dat de stakingen zijn afgelast. Ik geef geen garantie Wink), maar geloof dat we deze informatie gezien zijn functie wel kunnen aannemen.
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#12
Zie ook:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Volgens deze site is het ook afgeblazen.
Quote
#13
Stakingen vliegveld gaan niet door.

Streik der Fluglotsen abgesagt
erschienen am 06.08.2013 um 13:15 Uhr
Nach einem „ehrlichen Dialog“ mit dem Transportminister Michalis Chryssochoidis hat heute der Dachverband der griechischen Vereinigungen der Zivilluftfahrt (OSYPA) den für 9., 10. und 11. August angekündigten Streik abgeblasen. „Wir glauben, dass dieser Akt erneut beweist, das unser Ziel die Förderung und Entwicklung des Tourismus ist und nicht seine Zerstörung“, heißt es in einer Pressemitteilung der OSYPA. Anlass für die Streikankündigung waren angebliche Pläne der Regierung gewesen, 300 Angestellte der Zivilluftfahrt in die so genannte Arbeitsreserve zu schicken, was eventuell mit künftigen Entlassungen verbunden ist. Die OSYPA betonte, dass man trotz der Streikabsage „in kämpferischer Bereitschaft“ bleibe.

(Griechenland Zeitung/sr)
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)