Grieksegids nieuws     
Overzet Kerkyra - Igoumenitsa
#1
Weet er iemand hoeveel het kost (one-way) om met de auto over te zetten van Korfoe naar Igoumenitsa ? Is in de prijs van de wagen ook het ticket voor de passagiers inbegrepen of betaal je persoon ook nog eens extra voor de overzet ?
Quote
#2
Syrietje, hier meer info:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Bedankt Prasoudi. Dus 40€ voor de auto en dan nog 2x 10€ voor ons. Dus kunnen we beter de auto in Igoumenitsa huren.
Wat me opvalt is dat de uurtabel die jij opgeeft verschilt met
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&AskDate=15%2F8%2F2013+12%3A55%3A32+%EC%EC&DateShift=0&IsDep=True&GBP=Port1&OR1=TA&ST=&ExArEn=-1&Day=15&Month=8&Year=2013&P1F=0&P2F=0
Voor ons belangrijk want wij komen aan rond 16u30 en waarschijnlijk halen we de ferry niet van 17u maar normaal gezien wél om 18u, maar op de ene site springt het van 17u naar 20u !!!
Quote
#4
Wij gaan steeds via Lefkimi, van het schema naar Corfu-stad weet ik echt niet wat juist is.
Quote
#5
Tja, dat is voor ons geen optie daar het bijna 100 km rijden is naar daar. Begin september bel ik wel naar Kerkyra voor de juiste uren voor 4 september want enkele weken geleden kreeg ik als antwoord dat deze uren nog niet gekend waren. We gaan een weekje naar Kefalonia en dan uiteraard een weekje naar Parga Big Grin !
Quote
#6
Syrietje,

Ook op de site van de ferrymaatschappij (Ionion Lines) staat geen vertrek om 18.00 uur.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Pech voor ons!!! scheld
:)
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Busverbinding van Igoumenitsa naar Korinthe Filos 9 5.494 15 March 2013, 13:19
Laatste bericht: Filos

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)