Voorstellen
#1
Ik zal me dan ook maar voorstellen aangezien ik hier veel mee zit te lezen.
Ik ben 33 jaar en woon de helft van het jaar op Samos, waar ook onze stichting
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




gevestigd is.
Aangezien ik zoveel tijd in Griekenland doorbreng vind ik het leuk om op dit forum te kijken.

Ik ben nu ook bezig om de taal te leren, dat mag ook wel na 12 jaar Griekenland Wink

Als ik in Nederland ben werk ik als paraveterinair in een haagsche dierenkliniek.

Nou dat was het wel zo'n beetje.

Groetjes Farida
Quote
#2
WELKOM op deze mooie site
Farida
ger en jose
Quote
#3
Welkom Farida!
Quote
#4
Ook vanuit Luxemburg van harte welkom op Oriste Farida!
Leuk dat je dit forum gevonden hebt, veel lees- en schrijfplezier hier :)
Quote
#5
Welkom op dit leuke en gezellige forum
Quote
#6
Hallo Farida
Ook ik woon 6 maanden per jaar op het mooiste eiland in de Egeïsche Zee. Ken Animal Care Samos en het goede werk dat de stichting doet van de website en de FB-pagina. Wij raden mensen altijd aan om hun aanloop-hond of -kat te laten steriliseren zodat ze zich niet meer voortplanten. Helaas krijg je dan soms irrationele emotionele reacties.
Maar een vraagje: wat doet een paraveterinair precies en welke opleiding is dat?
Wellicht tot ziens!
Quote
#7
Hoi Els,

Paraveterinair is een sjiek woord voor dierenarts assistente maar je hebt meer bevoegdheden dan een assistente. Wij mogen wel injecties geven infusen aanleggen enz. Je volgt een opleiding tot paraveterinair hier voor.


Groetjes en inderdaad misschien tot ziens ik ben in september weer op Samos
Quote
#8
(10 August 2013, 21:01)Farida schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoi Els,

Paraveterinair is een sjiek woord voor dierenarts assistente maar je hebt meer bevoegdheden dan een assistente. Wij mogen wel injecties geven infusen aanleggen enz. Je volgt een opleiding tot paraveterinair hier voor.


Groetjes en inderdaad misschien tot ziens ik ben in september weer op Samos

Zoiets als een ParaMedic?
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#9
Welkom op dit leuk digitaal kafeneion, Farida!
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#10
Welkom hier Farida!
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)