Fodelianakis olijfolie                 
practische tips!
#41
De tips die hier aangedragen worden zijn wel handig.
Zoals met een flesje water in de vriezer doen zodat je de volgende dag een heerlijk koud flesje water heb. En de tip van de kaart is ook geen gek idee met de envelop. Inderdaad de kaarten kwamen aan als je weer thuis was.
Ik ga zeker die tips mee nemen naar mijn vakantie plek.
Bedankt voor jullie tipsPerfektbedankt
Quote
#42
wij nemen ook telkens van die plastiek zakjes mee om ijsblokjes te maken, dikwijls zijn er geen vormpjes voorhanden of niet genoeg; en een ouzo smaakt toch beter met een ijsblokje :)
Quote
#43
Parasol op het strand:

hang aan stevige touwtjes plastikzakjes gevuld met zand aan de parasol en je hebt minder kans dat de parasol wegvliegt bij sterke wind.
Quote
#44
(14 August 2013, 18:50)Bianca schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




De tips die hier aangedragen worden zijn wel handig.
Zoals met een flesje water in de vriezer doen zodat je de volgende dag een heerlijk koud flesje water heb.

Vul de flesjes niet te vol met water voor je ze in de vriezer doet, ze zetten uit als ze bevriezen, dan kunnen ze gaan scheuren.
Quote
#45
(14 August 2013, 20:34)roefke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




wij nemen ook telkens van die plastiek zakjes mee om ijsblokjes te maken, dikwijls zijn er geen vormpjes voorhanden of niet genoeg; en een ouzo smaakt toch beter met een ijsblokje :)

Roefke: dat vind ik nou de beste tip tot nu toe! (Doen het zelf ook) Big Grin

Yamàs!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#46
Kalimera iedereen
Sophia bedankt dat je dat even doorgeef over niet de flesjes te vol doen.
Ik hou er zeker rekening mee.
Quote
#47
(14 August 2013, 23:34)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(14 August 2013, 20:34)roefke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




wij nemen ook telkens van die plastiek zakjes mee om ijsblokjes te maken, dikwijls zijn er geen vormpjes voorhanden of niet genoeg; en een ouzo smaakt toch beter met een ijsblokje :)

Roefke: dat vind ik nou de beste tip tot nu toe! (Doen het zelf ook) Big Grin

Yamàs!

En mocht je de plastic zakjes toch vergeten, ze zijn in Griekenland gewoon in de supermarkt te koop Big Grin

En @Bianca, graag gedaan.
Quote
#48
:) Wel leuk opgemerkt Sophia dat de plastic zakjes ook te koop zijn in de Supermarkt in Griekenland :) Ik vind toch wel dat jij leuke reacties en tips kan geven.
Quote
#49
Ik bent het met Johan eens, ook ik vind over het algemeen de matrassen in GR prima hard.
(Ik krijg juist rugpijn van die zachte matrassen die je her en der nog steeds krijgt.)
I.p.v. water kopen wij af en toe ook wel eens kleine pakjes limonade die we invriezen en meenemen als koeling. Op den duur ontdooit dit ook en kun je het opdrinken.
Dit jaar hebben we overigens prima ijsblokzakjes gekocht in GR. Zijn beter dan de zakjes die we in NL gebruiken, want daar heb je af en toe een stuk plastic in je glas.
Dus hebben we gelijk de hele voorraad uit het winkeltje in GR maar meegenomen.;)
Naar GR toe nemen we altijd o.a. zo'n elektrisch antimuggending mee, een zaklantaarn, wat knjipers, een touwtje enz.
Quote
#50
Ook handig is :op Words even een lijst te maken , met wat je (altijd ) mee wilt nemen ... Dan hoef je dat niet elk jaar opnieuw te verzinnen ...en Hoppa...Een paar dagen voor vertrek even uitprinten... en alles is bij de hand

Een reserve bril of leesbril meenemen kan soms ook geen kwaad... Was onze ervaring na een ongelukje hiermee ;)
Quote
#51
Wij slepen al jaren reservebrillen mee ... En wat ben je dan uiteindelijk blij dat je ze hebt als je bril eens een keer echt kapot gaat .... Smile
Quote
#52
Iemand ook tips voor alle open deuren die je thuis zou kunnen laten? ;) Ik beveel graag de column
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




van Youp van 't Hek aan.
Quote
#53
Hahaha, Ja de,, opener,, (voor diegene die niet kamperen dan ) de kroondop van het mythos bier flesje , kan héél makkelijk via de deurslot geopenend worden ....
Quote
#54
(16 August 2013, 11:17)Tina K. Noume schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Iemand ook tips voor alle open deuren die je thuis zou kunnen laten? ;) Ik beveel graag de column
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




van Youp van 't Hek aan.

Met deze topic als basis kan Joep makkelijk een avondvullend programma maken meesterlijk zijn humor Tongue
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)