Yassas allemaal!
#1
Al enige tijd lees ik anoniem mee op dit forum, maar vandaag toch maar eens lid geworden. Mijn naam is Marjolein en net als jullie helemaal gek van Griekenland. We hebben inmiddels al heel wat gezien van dit prachtige land en houden ook een reisweblog bij van onze gemaakte reizen. Hier vind je ook een aantal reisverslagen van onze Griekenlandavonturen. Mocht je eens een kijkje willen nemen voor tips en informatie is dit het adres:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Groetjes Marjolein
Quote
#2
Welkom Marjolein! zwaaivlag
Quote
#3
Marjolein
welkom op deze mooie site
Quote
#4
Welkom Marjolein
Leuk dat je er bij komt
Veel plezier hier
Quote
#5
Hé Marjolein "Pippelientje", wat een prachtige blogspot! Sorry, bijna vergeten, welkom. Binnenkort gaan we voor het eerst naar het vasteland in 25 jaar. En ja hoor: Agios Nikolaos op de Pelop. Je zal begrijpen dat we de beelden verslinden. Mag ik je attenderen op de rubriek "foto van de week"! Jullie foto's zien er prachtig uit. Ik ben nog niet uitgekeken op jullie site. Daar gaat nog even wat tijd in zitten, maar ik vind het zeker niet erg. Nogmaals, van harte welkom. Cor.
Quote
#6
Ik wil je ook van harte welkom heten op dit informatieve forum!
Er is inderdaad een hoop te zien en te lezen op jullie website; mijn complimenten!
Quote
#7
Ik ben nu ook begonnen je website te lezen, ziet er mooi uit allemaal!
Ik heb alleen een beetje moeite met de lettertype, maar ik ga het proberen ;)
Quote
#8
Allereerst welkom hier!

Heb net je verslag van jullie reis naar de Peloponnessos gelezen en omdat wij ook enorme fans van de Peloponessos en er nu alweer 5 x geweest zijn raad ik je aan, om volgende keer gewoon een ticket naar Athene te boeken, daar een auto te huren en zelf de plekken af te rijden die je nog wilt zien. Die zijn nl. vanuit Stoupa niet zo heel makkelijk aan te rijden. Je kunt er dan altijd voor kiezen om eerst rond te reizen en dan alsnog een week in Stoupa te verblijven of een centralere plek zoals bv Nafplion.
Quote
#9
Wees welkom Marjolein op dit geweldige informatieve forum
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#10
(13 August 2013, 21:50)pippelientje schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Al enige tijd lees ik anoniem mee op dit forum, maar vandaag toch maar eens lid geworden. Mijn naam is Marjolein en net als jullie helemaal gek van Griekenland. We hebben inmiddels al heel wat gezien van dit prachtige land en houden ook een reisweblog bij van onze gemaakte reizen. Hier vind je ook een aantal reisverslagen van onze Griekenlandavonturen. Mocht je eens een kijkje willen nemen voor tips en informatie is dit het adres:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Groetjes Marjolein

Hallo Marjolein,

Mooi reisverslag van de Peloponnesos en mooie foto's. De moeite waard om te bekijken.
Quote
#11
Welkom hier Marjolein!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Hallo allemaal Debs 6 5.522 15 August 2014, 06:22
Laatste bericht: Petra
  Hallo allemaal! Caduceus 12 9.133 05 May 2014, 09:24
Laatste bericht: Petra
  Yassas Cisca 8 5.962 24 March 2014, 07:29
Laatste bericht: Petra
  Yassas Ventje27 7 4.360 18 January 2013, 17:23
Laatste bericht: Brandaki
  Hallo allemaal Miek 5 3.990 01 August 2012, 14:53
Laatste bericht: Lootje
  Hallo allemaal desillies 19 13.102 09 July 2012, 10:29
Laatste bericht: greece67
  Yassas medeleden stel050 4 3.852 26 May 2012, 16:55
Laatste bericht: martineprest
  Hallo allemaal Natascha 7 5.584 19 March 2012, 20:40
Laatste bericht: ADO
  dag allemaal! Philippos139 15 8.468 11 November 2011, 09:57
Laatste bericht: ElsR
  Yassas! vlagreco 7 5.336 14 July 2011, 10:42
Laatste bericht: vlagreco

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)