Kalimera!
#1
Ik heb nog maar een aantal keren van dit forum gebruik gemaakt (jaar of 2 geleden) en me nooit voorgesteld... Schaam....

Ik heb een speciale band met Griekenland omdat mijn vriendin er woont. Wij zijn nu een jaar of 2 samen en ik reis elke schoolvakantie op en neer naar Samos (ik zit in het onderwijs). De tijd die we samen op Samos spenderen doen we het liefst wandelend over de boulevard van Vathy, zwemmend in Kokkari en lekker uit eten gaan in de vele restaurantjes. Sinds ik er voor het eerst ben geweest heb ik een enorme sympathie gekregen voor het land, de mensen en de manier waarop ze hun levens invullen. Ik maak van dichtbij de misere mee van de crisis. Ik heb een Griekse pasen gevierd, bruiloften gezien en kerstmis op Samos meegemaakt. Kortom... Ben daar onderdeel van de familie.

Nu eens kijken wat zij van Nederland vind... In oktober komt ze...:)
Quote
#2
Welkom hier nofx-fan zwaaivlag
Quote
#3
welkom op dit forum
Quote
#4
Welkom terug nofx-fan. Ik begrijp dat je vriendin uit 2011 een echte liefde geworden is?
Ik wens jullie een heel mooi toekomst samen!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#5
@johanV jazeker!

Ik ben vorig jaar in de zomer voor het eerst geweest en de vonken spatten ervanaf;)

Daarna nogmaals in de herfstvakantie, kerstvakantie, carnavalsvakantie, meivakantie en nu dus net terug van weer 6 weken. Het is moeilijk afscheid nemen iedere keer, maar we houden vol. Nog 8 weken en dan komt ze hier dus heen! Ik houd jullie op de hoogte Smile
Quote
#6
Welkom terug op dit gezellige Oriste Forum
Leuk dat je je liefde in Griekenland heb gevonden.
Ik wens je veel geluk.
Quote
#7
Welkom terug nofx-fan lovegreece

Als liefde echt is overwint het ook afstand en tijd.
Ik heb hetzelfde probleem, dus weet wat het is. Heel veel geluk!!
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#8
welkom terug nofx-fan!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Kalimera :D Anniek 14 2.875 28 July 2022, 10:50
Laatste bericht: Nanny
  Kalimera ! Pavlos1 16 3.731 24 June 2022, 19:40
Laatste bericht: Buurman
  Kalimera sas! Me lene Vicky :) Vicky 12 8.546 28 July 2017, 19:05
Laatste bericht: grek
  Kalimera iedereen Hanneke Nabers 13 8.530 10 July 2013, 22:24
Laatste bericht: Hanneke Nabers
  Kalimera pedia Alekaki 8 6.142 10 July 2013, 11:14
Laatste bericht: Alekaki
  Een Kalimera aan iedereen Tana 4 3.332 27 May 2012, 17:34
Laatste bericht: gnikolakak

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)