Canal Digital vragen
#1
Wij hebben op Lesbos een satellietschotel laten plaatsen op ons huis zodat we goede TV ontvangst hebben.
Hoe zit het nu met het abonnement van Canal Digital.
Diegene die onze schotel heeft geplaatst zegt; je moet de kaart in Nederland activeren anders werkt het niet.
Als ik op internet kijk staat er alleen; Nederlands bankrekening nodig en een Nederlands adres.

Hoe zit het nu echt?
Quote
#2
Klopt je hebt alleen een Nederlandse bankrekening nodig en een adres waar de kaart wordt geregistreerd.
Activeren doe je gewoon via de site van canal digital.
Kind kan de was doen
Quote
#3
Klopt helemaal :)
Quote
#4
heel erg bedankt dan regelen we dat als we ergens in november weer in Nederland zijn en nemen de kaart dan mee als we in april weer terug gaan naar Lesbos.
Bedankt voor de reacties.
Quote
#5
(15 August 2013, 13:09)Cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Klopt je hebt alleen een Nederlandse bankrekening nodig en een adres waar de kaart wordt geregistreerd.
Activeren doe je gewoon via de site van canal digital.
Kind kan de was doen


nog even voor de goede orde, registreren gaat via de site en dat maakt dus niet uit of je in Nederland bent of in Griekenland?
Registreren op een Nederlands adres maar de kaart hier op Lesbos in de decoder.
Quote
#6
Dat klopt Helemaal, zodra je terug in Lesbos bent ga je naar de site van Canal Digital op de pagina registreren geef je het kaartnummer op , de kaart in de ontvanger en binnen enkele ogenblikken tot enige minuten heb je beeld.

De satelliet vangt je signaal op als de schotel goed staat afgesteld hij kan niet zien waar deze staat,
Geen angst dit is echt de enige weg zo staan er honderden over heel Griekenland.
Succes er mee volgend jaar als je terug bent.
Quote
#7
Wat Cornelius schrijft is helemaal correct Mariët. Het is allemaal vrij simpel te doen.
Ik begrijp dat je thuis geen schotel bezit, anders zou je de smartcard natuurlijk ook daar al in je eigen decoder kunnen activeren. Wat je ook kan doen is de kaart bij een kennis -die ook een Canal Digitaal receiver heeft- activeren. De 'maandelijkse' puls die de kaart elke keer ontvangt loopt altijd meer als een maand vooruit. Daarna stop je je inmiddels geactiveerde kaart in je receiver op Lesbos en hebt meteen beeld. Hou er wel rekening mee dat, als je eenmaal in Lesbos kijkt en je je receiver uitschakelt als je weer naar Nederland gaat, de datum van de kaart verloopt na een week of 6. In dat geval dien je je schotel bij terugkomst op Lesbos even een kwartiertje op een NL-zender te zetten waarna de update-puls weer automatisch wordt opgehaald. En mocht dat niet gebeuren gewoon even handmatig op site van Canal Digitaal doen (
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




)
Nog een laatste tip: zorg er wel voor dat je schotel goed staat afgesteld op de betreffende satelliet (Astra-1 en/of Astra-3), dat kan je nu al doen door te kijken of je de vrij ontvangbare zenders op die satellieten nu ook al ontvangt. Dan ben je alvast klaar voor de keer dat je je kaart bij je hebt ;)

Wat algemene informatie en tips over de ontvangst van NL/BE-zenders in Griekenland vindt je ook op m'n satellietpagina's:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Succes, Ger
Quote
#8
Activeren kan loket ende via een sms
Quote
#9
(16 August 2013, 15:14)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wat Cornelius schrijft is helemaal correct Mariët. Het is allemaal vrij simpel te doen.
Ik begrijp dat je thuis geen schotel bezit, anders zou je de smartcard natuurlijk ook daar al in je eigen decoder kunnen activeren. Wat je ook kan doen is de kaart bij een kennis -die ook een Canal Digitaal receiver heeft- activeren. De 'maandelijkse' puls die de kaart elke keer ontvangt loopt altijd meer als een maand vooruit. Daarna stop je je inmiddels geactiveerde kaart in je receiver op Lesbos en hebt meteen beeld. Hou er wel rekening mee dat, als je eenmaal in Lesbos kijkt en je je receiver uitschakelt als je weer naar Nederland gaat, de datum van de kaart verloopt na een week of 6. In dat geval dien je je schotel bij terugkomst op Lesbos even een kwartiertje op een NL-zender te zetten waarna de update-puls weer automatisch wordt opgehaald. En mocht dat niet gebeuren gewoon even handmatig op site van Canal Digitaal doen (
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




)
Nog een laatste tip: zorg er wel voor dat je schotel goed staat afgesteld op de betreffende satelliet (Astra-1 en/of Astra-3), dat kan je nu al doen door te kijken of je de vrij ontvangbare zenders op die satellieten nu ook al ontvangt. Dan ben je alvast klaar voor de keer dat je je kaart bij je hebt ;)

Wat algemene informatie en tips over de ontvangst van NL/BE-zenders in Griekenland vindt je ook op m'n satellietpagina's:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Succes, Ger

dat is helemaal mooi duidelijk Ger, we hebben inderdaad zelf geen schotel in Nederland en volgens mij hebben we ook geen kennissen met een schotel.
De schotel is nu geplaatst hier op Lesbos en staat goed afgesteld, de gratis zenders hebben we al.
Heel erg bedankt.
Quote
#10
Welke Nederlandse zenders kun je ontvangen met Canal Digital en wat kost dat per maand?
Quote
#11
(16 August 2013, 22:56)Sophia schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Welke Nederlandse zenders kun je ontvangen met Canal Digital en wat kost dat per maand?

Dat ligt eraan welk pakket je neemt bij Canal Digitaal Sophia.
Kijk hier voor een overzicht en de bijbehorende prijzen:
Kijk eens hier
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#12
(16 August 2013, 23:11)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(16 August 2013, 22:56)Sophia schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Welke Nederlandse zenders kun je ontvangen met Canal Digital en wat kost dat per maand?

Dat ligt eraan welk pakket je neemt bij Canal Digitaal Sophia.
Kijk hier voor een overzicht en de bijbehorende prijzen:
Kijk eens hier
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Bedankt Ger!
Wij zitten er ook over te denken een schotel te kopen, ik heb hier allemaal geen verstand van, ik hoop dat het niet zo ingewikkeld is allemaal.

Van Cana Digitaal lijkt mij dat familie-pakket wel wat.
Quote
#13
Het staat niet op de website van Canal Digitaal maar er is ook een gratis* abbonnement waarmee je alleen Nederland 1-2-3 SD én HD ontvangt.

*Met gratis bedoel ik dat er geen abbonnementskosten zijn in dit geval. Uiteraard dien je wel een smartcard te kopen en de éénmalige activatie/administratiekosten te betalen.
Quote
#14
Oeps.... ben erg tevreden tot heden..... ineens is RADIO 2 geblokkeerd en vraagt om een wachtwoord ??? vreemd
Quote
#15
wij zaten ineens te bedenken dat we nu eigenlijk wel al die kaart zouden willen hebben maar we zitten nu dus op Lesbos. Een kennis komt 2 september ook hierheen dus we dachten, als wij die kaart bestellen dan kan zij hem meenemen maar zo makkelijk werkt het niet denk ik.
Bij het invullen moeten we een installatieadres opgeven en ja, dat hebben we dan natuurlijk niet en hebben we ook eigenlijk niet nodig.
Het is momenteel wel gratis allemaal, gratis schotel receiver en installatie geloof ik, is zo'n kaart makkelijk op te sturen want kan uiteraard altijd mijn dochter vragen om even in ons huis in Nederland te gaan zitten, dan hebben we daar ook direct een schotel.
Quote
#16
(20 August 2013, 14:29)Mariët schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




wij zaten ineens te bedenken dat we nu eigenlijk wel al die kaart zouden willen hebben maar we zitten nu dus op Lesbos. Een kennis komt 2 september ook hierheen dus we dachten, als wij die kaart bestellen dan kan zij hem meenemen maar zo makkelijk werkt het niet denk ik.
Bij het invullen moeten we een installatieadres opgeven en ja, dat hebben we dan natuurlijk niet en hebben we ook eigenlijk niet nodig.
Het is momenteel wel gratis allemaal, gratis schotel receiver en installatie geloof ik, is zo'n kaart makkelijk op te sturen want kan uiteraard altijd mijn dochter vragen om even in ons huis in Nederland te gaan zitten, dan hebben we daar ook direct een schotel.

Gewoon even langs een satelliet boer gaan.
Koop een Canal Digital card.
Inschrijfformulier bij de satelliet boer door uw dochter laten invullen.
Adres van uw dochter. Als u een adres in Nederland heeft, dat adres invullen.
Card laten registreren door de satelliet boer bij Canal Digital.
Card activeren bij de satelliet boer.
Klaar.
U heeft een werkende card.

Denk wel aan de juiste Cam !
Dat is een apparaat waar de Card ingaat en dit geheel wordt in de satelliet receiver geplaatst.
Ook dit regelt de satelliet boer.
Wel het merk en type satelliet receiver opgeven.

Nu alleen nog maar een satelliet boer in de buurt van uw dochter zoeken.


SUC6
Quote
#17
ik heb mijn eigen antwoord al gevonden.

Waarom kan ik geen losse smartcard bestellen?

Om de beste beeldkwaliteit te garanderen en ondersteuning te kunnen bieden verkopen wij een CanalDigitaal-smartcard altijd in combinatie met gecertificeerde apparatuur of een CI-Module.

De ontvangst met niet-gecertificeerde ontvangers (de CI-Module kan als een insteekkaart kan in tv-toestellen en ontvangers met DVB-S2 tuner ook als satellietontvanger gebruikt worden) is niet gegarandeerd en wordt door ons niet ondersteund. Daarom hebben wij er voor gekozen om smartcards niet los aan je te verkopen:

Dus we gaan iets regelen met dochter en dank zij de kaart naar kennis sturen voor ze vertrekt, als dat nog lukt.
Quote
#18
(20 August 2013, 14:42)Mariët schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ik heb mijn eigen antwoord al gevonden.

Waarom kan ik geen losse smartcard bestellen?

Om de beste beeldkwaliteit te garanderen en ondersteuning te kunnen bieden verkopen wij een CanalDigitaal-smartcard altijd in combinatie met gecertificeerde apparatuur of een CI-Module.

De ontvangst met niet-gecertificeerde ontvangers (de CI-Module kan als een insteekkaart kan in tv-toestellen en ontvangers met DVB-S2 tuner ook als satellietontvanger gebruikt worden) is niet gegarandeerd en wordt door ons niet ondersteund. Daarom hebben wij er voor gekozen om smartcards niet los aan je te verkopen:

Dus we gaan iets regelen met dochter en dank zij de kaart naar kennis sturen voor ze vertrekt, als dat nog lukt.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Kies kaarten en abonnementen.
Klaar terwijl u wacht.

SUC6
Quote
#19
Heb al enige tijd geleden een E-mail gestuurd naar deze firma een antwoord tot op heden is uitgebleven dus erg betrouwbaar komen ze niet over .
Quote
#20
(20 August 2013, 14:59)iakovos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(20 August 2013, 14:42)Mariët schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ik heb mijn eigen antwoord al gevonden.

Waarom kan ik geen losse smartcard bestellen?

Om de beste beeldkwaliteit te garanderen en ondersteuning te kunnen bieden verkopen wij een CanalDigitaal-smartcard altijd in combinatie met gecertificeerde apparatuur of een CI-Module.

De ontvangst met niet-gecertificeerde ontvangers (de CI-Module kan als een insteekkaart kan in tv-toestellen en ontvangers met DVB-S2 tuner ook als satellietontvanger gebruikt worden) is niet gegarandeerd en wordt door ons niet ondersteund. Daarom hebben wij er voor gekozen om smartcards niet los aan je te verkopen:

Dus we gaan iets regelen met dochter en dank zij de kaart naar kennis sturen voor ze vertrekt, als dat nog lukt.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Kies kaarten en abonnementen.
Klaar terwijl u wacht.

SUC6

ik heb even gekeken naar deze site maar dan wordt het voor deze 'leek' toch wat ingewikkeld. Geen idee welke card ik dan nodig heb en de abonnementen ziet ik ook niet echt terug die ik op de site van canal digital wel zie staan.
dan zie ik ook nog staan 'Canal Digitaal gecertificeerde module
Deze is nodig voor de decodering van zenders waarvoor u betaald.'

is dit dan ook nodig naast de smartcard?

Kortom hier wordt het abacadabra voor mij.

Dat van thuis iets laten installeren met een schotel nu, zal het toch niet gaan worden want ons huis staat eigenlijk in de verkoop.
We willen naar een appartement en daar zijn vaak schotels verboden dacht ik dus die kunnen we dan toch ook niet meenemen neem ik aan.
Ik neem aan dat we dan toch moeten gaan wachten tot we over een maand of twee terug in Nederland zijn en het dan in ieder geval voor april volgend jaar gaan regelen zodat we dan een card mee kunnen nemen hier naar toe. Jammer maar helaas.
Quote
#21
Ik heb de firma het satelliethuis.nl drie dagen een E-Mail gestuurd ze nemen niet eens de moeite om te reageren.

Gewoon afregelen via Canal Digital is de simpelste manier
Quote
#22
Voor degenen die in de buurt van Maastricht zitten: Ger heeft mij eens de firma Wildschut aangeraden. Een eenmansbedrijfje. Prima geholpen. Stuur maar een PB ls je hier serieus mee verder wilt.
Quote
#23
Waarom niet via deze topic Els hebben al de leden er wat aan
Quote
#24
(22 August 2013, 11:33)Mariët schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(20 August 2013, 14:59)iakovos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(20 August 2013, 14:42)Mariët schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ik heb mijn eigen antwoord al gevonden.

Waarom kan ik geen losse smartcard bestellen?

Om de beste beeldkwaliteit te garanderen en ondersteuning te kunnen bieden verkopen wij een CanalDigitaal-smartcard altijd in combinatie met gecertificeerde apparatuur of een CI-Module.

De ontvangst met niet-gecertificeerde ontvangers (de CI-Module kan als een insteekkaart kan in tv-toestellen en ontvangers met DVB-S2 tuner ook als satellietontvanger gebruikt worden) is niet gegarandeerd en wordt door ons niet ondersteund. Daarom hebben wij er voor gekozen om smartcards niet los aan je te verkopen:

Dus we gaan iets regelen met dochter en dank zij de kaart naar kennis sturen voor ze vertrekt, als dat nog lukt.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Kies kaarten en abonnementen.
Klaar terwijl u wacht.

SUC6

ik heb even gekeken naar deze site maar dan wordt het voor deze 'leek' toch wat ingewikkeld. Geen idee welke card ik dan nodig heb en de abonnementen ziet ik ook niet echt terug die ik op de site van canal digital wel zie staan.
dan zie ik ook nog staan 'Canal Digitaal gecertificeerde module
Deze is nodig voor de decodering van zenders waarvoor u betaald.'

is dit dan ook nodig naast de smartcard?

Kortom hier wordt het abacadabra voor mij.

Dat van thuis iets laten installeren met een schotel nu, zal het toch niet gaan worden want ons huis staat eigenlijk in de verkoop.
We willen naar een appartement en daar zijn vaak schotels verboden dacht ik dus die kunnen we dan toch ook niet meenemen neem ik aan.
Ik neem aan dat we dan toch moeten gaan wachten tot we over een maand of twee terug in Nederland zijn en het dan in ieder geval voor april volgend jaar gaan regelen zodat we dan een card mee kunnen nemen hier naar toe. Jammer maar helaas.

Sorry dat ik het onnodig ingewikkeld heb gemaakt.

Mijn eerste bijdrage is van toepassing.
Dus gewoon persoonlijk naar een satelliet boer gaan.
Maak niet uit welke.
Bij jou in de buurt.
De card door deze satelliet boer laten activeren !
Zo staat het ook in mijn eerste bijdrage.

De link heb ik als voorbeeld geplaatst.
Nu wordt deze link in één keer het middelpunt van de discussie.
Dus, vergeet deze link naar Het satelliet huis.
Quote
#25
bedankt en Iakovos, we wachten toch maar even tot we weer thuis zijn en gaan het dan zelf regelen.
Dochter is namelijk nogal druk met haar eigen verhuizing en regeldingen dus wil ik haar niet mee gaan belasten.
Bedankt voor je antwoord.
Quote
#26
vervolg nu we in Nederland zijn. Ons huis hier even uit de verkoop gehaald, over twee jaar gaan we daarmee in de herhaling (beter voor de portemonnee). Nu weer verder over Canal Digital.
We kunnen dus eventueel een schotel laten plaatsen/installeren hier (gebeurt gratis door Canal Digital) schotel en ontvanger in bruikleen en dan in april de kaart meenemen naar lesbos.
Dat is één mogelijkheid.
De andere, krijg ik net door van iemand. Ze schrijft 'weet je niet iemand met een schotel+Canal Digital abonnement? dan kan je zo een tweede kaart aanvragen (iets van €10,= ?????) en dan hoef je zelf geen abonnement te nemen.
Dat is natuurlijk wel heel erg slim, weet ook niet of zoiets wel werkt en kan en dan nog is het wel oneerlijk natuurlijk. Je zou, als dit echt een mogelijkheid is, natuurlijk altijd wat mee kunnen betalen aan het abonnement van diegene waar jij op meelift en waarvan jij de extra kaart hebt.
Kunnen jullie hier nog even een eerlijk antwoord op geven dan gaan we de boel zo langzamerhand eens regelen.
Quote
#27
(02 December 2013, 13:13)Mariët schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vervolg nu we in Nederland zijn. Ons huis hier even uit de verkoop gehaald, over twee jaar gaan we daarmee in de herhaling (beter voor de portemonnee). Nu weer verder over Canal Digital.
We kunnen dus eventueel een schotel laten plaatsen/installeren hier (gebeurt gratis door Canal Digital) schotel en ontvanger in bruikleen en dan in april de kaart meenemen naar lesbos.
Dat is één mogelijkheid.

Da's een prima oplossing, je hebt de zenders dan al in je receiver staan en kunt die gewoon meenemen naar Lesbos. Even de schotel daar goed afstellen en alles werkt weer net zoals in Nederland.

(02 December 2013, 13:13)Mariët schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




De andere, krijg ik net door van iemand. Ze schrijft 'weet je niet iemand met een schotel+Canal Digital abonnement? dan kan je zo een tweede kaart aanvragen (iets van €10,= ?????) en dan hoef je zelf geen abonnement te nemen.
Dat is natuurlijk wel heel erg slim, weet ook niet of zoiets wel werkt en kan en dan nog is het wel oneerlijk natuurlijk. Je zou, als dit echt een mogelijkheid is, natuurlijk altijd wat mee kunnen betalen aan het abonnement van diegene waar jij op meelift en waarvan jij de extra kaart hebt.

Technisch werkt dat absoluut; het maakt niet uit waar die kaart zich op dat moment bevindt. Als je een dergelijke deal kunt maken met een betrouwbaar persoon (je moet daar wel van op aan kunnen; als hij/zij niet meer betaald zit ook jij zonder beeld) werkt dat ook, alhoewel deze optie natuurlijk niet door Canal Digitaal wordt gewaardeerd of misschien zelfs is verboden. Maar je vraagt of het werkt, en dat doet het ;)
Quote
#28
ik vind die laatste optie ook niet echt netjes hoor Ger dus dat gaat het niet worden neem ik aan. Je bent ook afhankelijk van een ander en daar zijn wij nooit zo blij mee. Nee het wordt dat eerste wel, is toch de beste oplossing.
We nemen dan alleen de kaart mee hè, want een receiver staat daar al.
En......................voor hulp hebben we onze (schuin tegenover) buurman Christos die ook de schotel heeft geplaatst (en internet heeft geregeld). Hij heeft een zaakje daar (digital house) en heeft het superdruk want hij is de enige in het dorp.
Quote
#29
(02 December 2013, 15:29)Mariët schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En......................voor hulp hebben we onze (schuin tegenover) buurman Christos die ook de schotel heeft geplaatst (en internet heeft geregeld). Hij heeft een zaakje daar (digital house) en heeft het superdruk want hij is de enige in het dorp.

Dan komt het vast helemaal goed, er vanuit gaande dat de receiver compatible is met Seca-3 systeem van Canal Digitaal. Altijd fijn om een betrouwbare hulp in de buurt te hebben.
Quote
#30
(02 December 2013, 15:44)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(02 December 2013, 15:29)Mariët schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En......................voor hulp hebben we onze (schuin tegenover) buurman Christos die ook de schotel heeft geplaatst (en internet heeft geregeld). Hij heeft een zaakje daar (digital house) en heeft het superdruk want hij is de enige in het dorp.

Dan komt het vast helemaal goed, er vanuit gaande dat de receiver compatible is met Seca-3 systeem van Canal Digitaal. Altijd fijn om een betrouwbare hulp in de buurt te hebben.

Die Christos had het zelf over dat abonnement bij Canal Digital nemen dus ik neem aan dat hij wel weet waar hij het over heeft. Inderdaad fijn hoor zo´n handige hulp in de buurt.
Ik hou je op de hoogte Ger.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Canal digital (schotel) te ontvangen in Lefkada gebied? Koopman 9 1.669 14 October 2023, 19:35
Laatste bericht: cors
  canal digitaal hpkuipers 12 5.866 19 June 2017, 10:51
Laatste bericht: Ger
  Canal Digitaal Brandaki 14 11.445 19 May 2015, 15:09
Laatste bericht: Beems
  Canal Digitaal Sophia 3 5.938 04 March 2014, 14:51
Laatste bericht: Mariët
  Vlaamse TV-zenders alleen nog HD van Canal Digitaal ElsR 2 5.482 26 April 2013, 20:00
Laatste bericht: ElsR

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)