Fodelianakis olijfolie                 
De maan boven Kreta
#1
[Afbeelding: 2qtyhol.jpg]
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Ja Jeff,
dat is een mooie foto, wij hebben er gisterenavond OOK naar zitten kijken, alleen met andere bedoeling.
Bij andere Limburgers hier in het dorp waren wij voor een BBQ, toen wij omstreeks 19.00 uur rookwolken in de buurt van BALI zagenUndecided
[Afbeelding: 2lwpptz.jpg]
Om 20.15 was het al groter en TE LAAT voor de helicopterAngry
[Afbeelding: 23hkupy.jpg]
en toen kwam OOK die maan, zo'n foto hoop ik nooit meer te maken Exclamation
[Afbeelding: 15gcto4.jpg]
Op die zelfde plek zijn een paar jaar geleden 3 brandweerlieden ingesloten geworden en overledenHypocrite
[Afbeelding: mcqcy1.jpg]
Deze foto's zijn gemaakt met een gewone Nikon L 27 camera met maar 5 x zoom, mijn sterrenkijker had ik niet bij mij, ja wie verwacht zoietsBlush
[Afbeelding: 2ajas7m.jpg]
Gelukkig was het vuur om 04.00 uur vannacht gedoofd !
Quote
#3
Hallo Jef,

Wat een geweldig mooie foto.
Mag ik vragen hoe je deze opname hebt gemaakt? Welke mate van tele heb je gebruikt om zo dichtbij te komen?

Gisteravond hebben wij ook genoten van de maan die groot en zeer dichtbij aan de hemel stond.
Computer Boy's signatuur Internetverslaving is nu een erkende ziekte, waarvoor je naar een afkickkliniek kan gaan. Ik ga alleen maar als er WiFi is.
Quote
#4
(22 August 2013, 08:41)Computer Boy schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo Jef,

Wat een geweldig mooie foto.
Mag ik vragen hoe je deze opname hebt gemaakt? Welke mate van tele heb je gebruikt om zo dichtbij te komen?

Gisteravond hebben wij ook genoten van de maan die groot en zeer dichtbij aan de hemel stond.

Canon EOS 5D Mark II
EF100-400 F4/4.5-5.6L IS USM
Canon Extender EF 2x III

Belichtingstijd 0,0015625s (1/640)
Focuslengte 800mm
f/16
Diafragma 8
ISO 2500
Witbalans Automatisch
Meetmodus Middengewicht
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
Schitterende foto Jeff up
Quote
#6
Geweldige foto ! Jef
Quote
#7
(22 August 2013, 00:49)Jef Dockx schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[Afbeelding: 2qtyhol.jpg]
Zo dichtbij kom ik niet Jef, deze is gisteren door Leonidas Klontzas gemaakt op Katharo.
ps. op jou foto brand een lampje rechts in de midden.

[Afbeelding: 34oy53p.jpg]
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#8
Pracht opname!
Quote
#9
(22 August 2013, 09:37)Jef Dockx schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(22 August 2013, 08:41)Computer Boy schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo Jef,

Wat een geweldig mooie foto.
Mag ik vragen hoe je deze opname hebt gemaakt? Welke mate van tele heb je gebruikt om zo dichtbij te komen?

Gisteravond hebben wij ook genoten van de maan die groot en zeer dichtbij aan de hemel stond.

Canon EOS 5D Mark II
EF100-400 F4/4.5-5.6L IS USM
Canon Extender EF 2x III

Belichtingstijd 0,0015625s (1/640)
Focuslengte 800mm
f/16
Diafragma 8
ISO 2500
Witbalans Automatisch
Meetmodus Middengewicht


Tja met zo'n toestel, lens + extender is dat niet zo moeilijk...Big Grin
Blijft prachtige fotosmiley van een volle maan. upupup
Quote
#10
ps. op jou foto brand een lampje rechts in de midden.

@Arthur: da's Mare Manilius, schat ik zo in. Of iemand heeft tijdens
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vergeten de lichten van het maanwagentje uit te doen, dat kan ook.

Prachtige panselinos trouwens, het moet gezegd.
Quote
#11
(22 August 2013, 20:38)Tina K. Noume schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ps. op jou foto brand een lampje rechts in de midden.

@Arthur: da's Mare Manilius, schat ik zo in. Of iemand heeft tijdens
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vergeten de lichten van het maanwagentje uit te doen, dat kan ook.

Prachtige panselinos trouwens, het moet gezegd.

Mijn kleindochters zeggen dat licht komt uit het keukenraam, van het mannetje op de maan.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#12
Prachtig, dank!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Rode maan en mars. Jef Dockx 5 2.787 28 July 2018, 17:53
Laatste bericht: Karel

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)