Rik Sat
#1
Heeft er iemand enig idee wat er met Rik Sat aan de hand is?

Die is al een paar dagen verdwenen van Hotbird en ik vindt er geen duidelijke uitleg over.

Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#2
Ik zit nu op m'n werk maar vanmiddag/avond zal ik even kijken of ik 'm wel nog ontvang. Ik laat het wel weten.

Ger
Quote
#3
nee hoor rik sat doet het op de Hotbird daar waar altijd stond. en gek genoeg de Kanali Voulis ook.
Quote
#4
(28 August 2013, 10:02)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




nee hoor rik sat doet het op de Hotbird daar waar altijd stond. en gek genoeg de Kanali Voulis ook.

Heel bizar dan weer, als ik nu weer het vermoeden zou hebben dat het mijn SAB receiver is......Angry

Wat blijkt, reeds een paar dagen hebben last van slechte ontvangst, alleen RIK, niet BVN en ook niet bij anderen die op Hotbird zitten, tot hij zondag helemaal verdween, daarmee mijn vraag. Dodgy

Ik ben op de site van de Cyprus tv gaan kijken en daar vond ik ook niks nieuws.

Dan maar nog eens met de SAB proberen en wat blijkt, ik heb de fijn afstemming iets bijgezet en nu krijg ik hem weer. Cool

We zullen wel zien hoe het verder verloopt.

In alle geval beiden bedankt voor de reactie.

Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#5
slecht ontvangst had ik ook een week geleden. maar ik kijk niet veel dus ben niet gaan kijken of de schotel was gedraaid. maar is nu van zelf alles beter. de vraag blijft of dat misbaksel van de nieuw griekse tv op Hotbird komt.
Quote
#6
RIK-sat komt hier inderdaad erg sterk binnen Choreftis. Ik zag wel dat de PID's van de zenders zijn gewijzigd, dat zou de reden kunnen zijn dat jouw ontvanger er even voor nodig had ze te accepteren. Ook mij SAB pruttelde eerst even tegen........
Quote
#7
OK, dan zal het dat wel geweest zijn zeker.

Samen toch bedankt,

Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#8
Voor de 'schotelaars' onder ons:
De Grieks-Cypriotische TV-zender RIK-Sat is op de Hotbird van frequentie veranderd; nieuwe frequentie is 11585V /27500
Meer info:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






en hier:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#9
Dank je Ger,

Wist al niet wat er aan de hand was.....

Maar ik krijg op 4E en Vouli ook geen signaal en daar is blijkbaar niets aan veranderd. Heeft nog iemand dit probleem?

Choreftis
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#10
(27 April 2014, 17:52)Choreftis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Maar ik krijg op 4E en Vouli ook geen signaal en daar is blijkbaar niets aan veranderd. Heeft nog iemand dit probleem?

Die twee zitten niet meer op de Hotbird maar op de Eutelsat 9A op 9 oost:
12149V / 27500. Net even getest; komen behoorlijk sterk binnen. Kijk even of je transponder ook goed staat; het betreft een HD-transponder (DVB-S2). Anders transponder even deleten en weer scannen, zou het probleem moeten opheffen.
Quote
#11
(27 April 2014, 17:59)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Die twee zitten niet meer op de Hotbird maar op de Eutelsat 9A op 9 oost:
12149V / 27500. Net even getest; komen behoorlijk sterk binnen. Kijk even of je transponder ook goed staat; het betreft een HD-transponder (DVB-S2). Anders transponder even deleten en weer scannen, zou het probleem moeten opheffen.

Ja dat wist ik al, ik had ze ook op Eutelsat maar heb nu de TP verwijderd terug ingesteld en nu is alles weer in orde.

Nogmaals bedankt Ger en nog een fijne zondagavond.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Rik sat virus Yiannakis 17 14.127 10 January 2016, 23:50
Laatste bericht: Yiannakis
  Rik Sat Choreftis 2 7.161 05 September 2015, 23:34
Laatste bericht: Yiannakis
  Rik op Hellassat Yiannakis 2 5.008 12 December 2013, 00:04
Laatste bericht: Yiannakis
  bulsatcom Hellas Sat 2 Balkanboy 10 8.590 29 July 2012, 11:32
Laatste bericht: Ger
  Hellas sat Yiannakis 0 2.305 04 November 2010, 20:34
Laatste bericht: Yiannakis
  Nieuwe frequentie RIK-sat Cyprus oriste 1 4.571 09 May 2010, 09:20
Laatste bericht: djdakman
  Cyprus-Sat verlaat Hotbird-satelliet Ger 4 6.048 08 April 2010, 19:05
Laatste bericht: Ger
  RIK ontvangst af en toe slecht op Hellassat Yiannakis 3 5.511 11 March 2010, 09:36
Laatste bericht: Ger
  Problemen met Cyprus-sat op Hellas? Mario 6 6.530 25 September 2009, 14:00
Laatste bericht: Ger
  Cyprus Sat (RIK-Sat) verhuist op Hotbird en HellasSat-2 Ger 0 4.159 06 June 2009, 13:54
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)