Eleni’s kinderen
#1
Heeft iemand dit boek te koop of weet je waar ik het kan kopen?

Eleni’s kinderen van Nicolas Gage

Ik heb het boek ELENI en zou graag het vervolg hierop lezen.
Quote
#2
Prasoudi, heb je
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




op Marktplaza al gezien? Weliswaar gereserveerd, maar wie weet komt ie nog vrij. Je kunt natuurlijk altijd contact opnemen met de adverteerder.

[Afbeelding: 5855261.jpg]

K-A
Quote
#3
Bedankt Karen-anna, maar hier heb ik vorig jaar al eens op gereageerd en toen was het boek al verkocht. Spijtig....
Quote
#4
Het boek dat naar je onderweg is, is geschreven door een dochter van Nicholas Gage en dus een kleindochter van Eleni....
marja
Quote
#5
Ik heb ook de film en het eerste boek "Eleni" en ik vind beiden zo goed dat ik ook graag de 2 andere boeken zou hebben.
Quote
#6
Prasoudi, ik heb even zitten googelen en vond deze
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




van een antiquariaat in Maarssen.

Je boek staat in het lijstje (nummer 109) voor € 4,00.
Misschien even contact met ze opnemen, je weet maar nooit up

Ik vond 'm ook bij boekwinkeltjes.nl
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Succes,

Ger
Quote
#7
Ger, hartelijk bedankt voor het helpen zoeken.
Ik heb beiden een mail gestuurd en nu maar afwachten!
Quote
#8
Joepie.....het boek is besteld en dit dank zij de tussenkomst van Ger, waarvoor hartelijk dank !

[Afbeelding: 1rcev8.gif]
Quote
#9
(23 February 2010, 21:08)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Prasoudi, ik heb even zitten googelen en vond deze
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




van een antiquariaat in Maarssen.

Ik heb vandaag antwoord gekregen van dit antiquariaat en het boek is niet meer voorradig bij hen.
Quote
#10
Ik kreeg hetzelfde mailtje. Maar ja, je hebt 'm nu toch via die andere site ontvangen dus jij kan lekker lezen up

Ger
Quote
#11
(23 February 2010, 21:08)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik vond 'm ook bij boekwinkeltjes.nl
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Succes,

Ger

Ik heb net het boek ontvangen van Fenny, prima verpakt en in onberispelijke staat.
Het boekenwinkeltje van Fenny is een aanrader!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ten noorden van Ithaka, Eleni Gage maria kaptein 0 2.152 03 March 2016, 18:25
Laatste bericht: maria kaptein
  Eleni Gage, ten noorden van Ithaka maria kaptein 4 4.609 08 May 2015, 22:34
Laatste bericht: Hilde
  Nicolas Gage: Eleni Erwin 45 33.328 19 August 2012, 15:26
Laatste bericht: Ger
  De tegenhanger van "Eleni" Angeliki 14 12.111 21 July 2011, 21:44
Laatste bericht: Angeliki
  Te koop: Eleni en Eleni's kinderen - N. Gage Corry 6 5.839 07 October 2010, 22:41
Laatste bericht: Corry

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)