alweer stakingen
#1
Het is weer zover, hou even deze datums in de gaten. 16/17 September en 27/28 September.
Zoals altijd kan de regering sommige stakingen verbieden.
Alle info op deze site.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#2
Wel heel dicht op de periode dat wij met vakantie komen.
gradusn's signatuur efxaristo

Quote
#3
16-17??? dan pas?? het verbaast mij dat nog niet zijn begonnen.
Quote
#4
(02 September 2013, 13:21)gradusn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wel heel dicht op de periode dat wij met vakantie komen.

Als jij komt is er nog niks aan de hand Gradus, en als je weg gaat maakt het weinig uit, blijf je toch wat langer Big Grin:
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
Er staat 18/19, Arthur. Dat zou betekenen dat wij niet terug kunnen vliegen. Stel dat het doorgaat, weet iemand dan hoe Transavia dit oplost? Vliegen ze dan de 20e extra en wordt je automatisch omgeboekt?
Quote
#6
(05 September 2013, 07:43)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Er staat 18/19, Arthur. Dat zou betekenen dat wij niet terug kunnen vliegen. Stel dat het doorgaat, weet iemand dan hoe Transavia dit oplost? Vliegen ze dan de 20e extra en wordt je automatisch omgeboekt?

Vito, de rechtbank verbied sommige stakingen daarom hou ik deze site
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




in de gaten, tot 24 uur van te voren veranderd er soms nog wat, je hoeft je niet druk te maken als je een pakketreis heb geboekt wordt dat voor je geregeld door de touroperator, als je een losse ticket hebt moet je zelf 24uur van te voren je vlucht bij de maatschappij verifieren of je krijgt per sms je vlucht info.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#7
Wij hebben gewoon losse tickets, dus zelf in de gaten houden wordt het dan.
Quote
#8
Keileuk dan blijven we maar op Samos Smile
Quote
#9
(06 September 2013, 08:22)Dirk schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Keileuk dan blijven we maar op Samos Smile

Zo is dat, langer blijven is zeker geen straf Big Grin
gradusn's signatuur efxaristo

Quote
#10
Is er nog nieuws over de stakingen,lees er verder niets over,wel over de lerarenstakingen middelbare scholen in Griekenland.
Ik vlieg a.s dinsdag met een losse ticket naar Samos,dus in de gaten houden.
Dirk, als het wel bij staking blijft heb jij mazzel,langer blijven op Samos goede optie,voor mij minder als ik later vlieg verlies ik een paar vakantiedagen.
We wachten af.
Groet Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#11
Margaritha welkom terug! Nog steeds lekker weer hier met aangenaam koele nachten
Quote
#12
Els dank je, de zomermaanden in Nederland zijn weer omgevlogen,dus weer op naar ons paradijs Samos , ik zag net nog :Weersverwachting.nl Pythagorion/Potokaki.
Ziet er heel goed uit, en ik ga er nog steeds vanuit dat ik dinsdag gewoon kan vertrekken 05.20 uur vanaf Schiphol.
Altijd optimitisch blijven toch,
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#13
Even off-topic:Oh dan vlieg je waarschijnlijk samen met mijn man Smile)
Quote
#14
Hoi Els.
Inderdaad (off topic)mag wel even toch.
Ik vlieg a.s. dinsdag 05.20 Transavia vanaf Schiphol en 8 oktober weer terug.Zal naar hem uitkijken op Schiphol.
Heerlijk weer 3 weken genieten, en hoop op geen stakingen op de heenweg, terug zien we dan wel weer misschien mazzel net als Dirk.
Het excuus voor mijn baas is dan toch aanvaardbaar,overmacht
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#15
Deze week en volgende week kom je in Griekeland heel wat van deze borden tegen.[Afbeelding: 2vvjn5s.jpg]
of deze
[Afbeelding: 2lxchg5.jpg]
simpel vertaald Staking.
Hieronder staan ze nog eens.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#16
Weet iemand of nu al bekend is of de air traffic controllers ook gaan staken? Op de site van Transavia kan ik er niets van vinden en ook op het Griekse nieuws word ik niet veel wijzer. Wie weet er meer? Vlucht à.s. donderdag vanaf Athene.
Quote
#17
Neem contact op met transavia, je moet toch 24 uur van te voren je vlucht confermeren, vaak worden ook stakingen door de rechtbank verboden en moeten ze werken, maar niks doen en alleen aanwezig zijn is volgens de wet ook werken.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#18
@Arthur: Confirmeren bij Transavia doen we al jaren niet meer. Je krijgt meestal een sms'je of je (tegen betaling) een stoel wilt reserveren. We hebben deze zomer nl. een paar keer onverwacht op en neer moeten vliegen ...
Quote
#19
Ik vlieg al jaren niet meer met transvertragia, altijd met Jetairfly of Aegean, vriendelijk personeel en een hele goede service.
Krijg ook een sms en een mailtje maar toch bel ik nog even.
Volgens een vriendin van mij die bij een touroperator werkt was er nog niks aan de hand met de vluchten, ik denk dat de rechter ze weer verboden heeft. We hopen dat het zo blijft.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#20
Idd niets aan de hand.We zijn zelfs te vroeg geland op Schiphol. Ik vlieg al jaren met Transavia en weinig vertraging hier.
Ook zag ik gewoon bussen rijden dus mogelijk zijn de stakingen vooral beperkt tot het onderwijs? Het was althans δασκάλους voor en na op het nieuws.
Quote
#21
Kinderen zijn nog maar net weer terug naar school, of de leraar(s) staakten al. (Zuid-Oost Kreta) het loon van Mei/Juni hadden ze nog niet + de klasjes werden te groot (30+).

Gisterenavond teruggekomen, het was weer een erg typisch gezellige hectische toestand 's morgens op Nikos Kazantzakis airport. Wanneer ze daar eens gaan renoveren (gebouwen en tarmac!) weten alleen de goden vrees is. ;)
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)