ET3 en NET ongecodeerd op Astra-3
#1
Voor de schotelbezitters mét Astra-3 (23.5) LNB vast wel interessant:

De Griekse zenders ET3 en NET zenden sinds vanavond FTA (ongecodeerd) uit op de Astra-3 satelliet (waar o.a. ook de NL/Vlaamse HD-zenders op uitzenden).

ET3: Astra-3 (23.5E) 11487V / 1667
NET: Astra-3 (23.5E) 11485V / 1650

Alle frequenties van Griekse zenders zijn zoals altijd te raadplegen op deze pagina:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Beide zenders zijn inmiddels alweer verdwenen van de Astra-3
Ze zijn wel nog te ontvangen via de voor ons niet interessante Express AM44 op 11 graden west..........

11546 H / 1667 -- ET3
11543 H / 1658 -- NET

En ET3 (nog steeds) via internet:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Voor een compleet overzicht van Griekse zenders klik hier:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Hoi Ger,
waarom is die sateliet niet interessant. De twee Grieken zijn daar toch wel te bekijken? Of is het signaal te zwak?
Ik ben al bijna zover een motor te kopen vanwege RIK en deze twee stations.
Yi
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#4
(01 December 2013, 13:50)Yiannakis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




waarom is die sateliet niet interessant. De twee Grieken zijn daar toch wel te bekijken? Of is het signaal te zwak?

Ik bedoelde eigenlijk dat er op 11West, behalve die twee Grieken, niets te beleven valt voor ons, er zitten verder vrijwel alleen Russische en Italiaanse zenders op.
In tegenstelling tot de Astra-3, waar veel Nederlandse en Vlaamse zenders op uitzenden en waar bijna alle schotelbezitters inmiddels toch al op uitgericht zijn.
Quote
#5
O.K.
heb jij iets daar op gericht staan en ontvangst?
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#6
Maar weten jullie dan niet dat de ET, de hele publieke omroep, dus alle radio en tv zenders, al maanden geleden is opgeheven ???
Quote
#7
(01 December 2013, 14:08)Yiannakis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




O.K.
heb jij iets daar op gericht staan en ontvangst?

Ja, een los schoteltje waar ik zo nu en dan wat mee aan het prutsen ben. 11w is goed te ontvangen met een kleine schotel, ET3 en NET komen prima binnen.

(01 December 2013, 14:50)suzan schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Maar weten jullie dan niet dat de ET, de hele publieke omroep, dus alle radio en tv zenders, al maanden geleden is opgeheven ???

Officieel wel ja, maar ze zenden nog steeds min of meer illegaal uit hoor via alternatieve studio's, kijk maar eens hier:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#8
@Ger, ja dat weet ik, ik dacht dat jullie op zoek waren naar niet meer bestaande zenders. Dat de "illegalen" op Astra-3 te ontvangen waren wist ik niet. Zal zo eens gaan zoeken.
Quote
#9
(01 December 2013, 15:03)suzan schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Ger, ja dat weet ik, ik dacht dat jullie op zoek waren naar niet meer bestaande zenders. Dat de "illegalen" op Astra-3 te ontvangen waren wist ik niet. Zal zo eens gaan zoeken.

Nee Suzan, ze zitten niet meer op de Astra3, lees bericht 2 hierboven even voor de nieuwe plek. Maar ook daar zullen ze niet lang blijven schat ik zo ;)
Quote
#10
Dat ze niet meer op Astra 3 zitten ondekte ik al -))), had de berichten niet goed gelezen.
Quote
#11
Motor op de schotel gemonteerd en blijknbaar goed gedaan. Kan de satelieten oost tot en met Astra 3 geprobeerd allemaal ontvangen.
Echter had ik de grootste moeite west 11 te vinden. Pas na enkele tellen geeft de ontvangst 90% en de kwaliteit ronde de 50% aan.
Geen verbetering in te grijgen, wat ik ook probeer.
Op de transponder 11546 H / 1667 -- ET3 heb ik echter niets.
Wel op 11545 H / 1667 ontdek ik nu net Big Grin daarom vond ik eerst niets bij instellen van de schotel. Staat op meerdere plaatsen op het net verkeerd ontdek ik.
Echter niet beter te krijgen dan 50% kwaliteit
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#12
(04 December 2013, 17:32)Yiannakis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wel op 11545 H / 1667 ontdek ik nu net Big Grin daarom vond ik eerst niets bij instellen van de schotel. Staat op meerdere plaatsen op het net verkeerd ontdek ik.
Echter niet beter te krijgen dan 50% kwaliteit

Die frequenties kloppen wel hoor, alleen zit er soms een klein verschilletje per receiver; dat komt vaker voor en is eigenlijk nooit een probleem.
Die 50% kwaliteit moet beter kunnen maar zolang je geen artefacts in beeld hebt zou ik me er niet druk om maken.
Quote
#13
Er gebeuren inderdaad vreemde zaken.
Eerst had ik op twee transponders ET3 en nu alleen nog op11542 h 1658 ET3 in plaats van net.
Heb al eindeloos alles geprobeerd maar geen verbetering bereikt.
Overigens zit bij mij Astra 3 op 21 inplaats van 23.5.Confused
Voorlopig laat ik alles maar even zo.
Wellicht verhuizen ze snel weer.

Nagekomen bericht:
op deze lijst staat NET er niet meer bij
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Zoek ik dus naar iets wat er niet meer is?
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#14
Hallo,
Is ET3 weg van am 44?
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#15
Nee hoor, hier is ie nog. Maar hij is geregeld even uit de lucht om daarna weer terug te keren Confused
Quote
#16
Ok, bedankt.
zal het in de gaten houden.
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  ANT-1 ongecodeerd op HellasSat Ger 8 7.539 10 July 2011, 16:04
Laatste bericht: Ger
  Astra tv theeke 2 3.279 13 February 2011, 13:50
Laatste bericht: theeke
  SKAI ongecodeerd op Hotbird Ger 4 5.224 21 February 2010, 13:58
Laatste bericht: anita
  G-Net slecht(er) te ontvangen? Mario 3 4.179 04 January 2010, 12:32
Laatste bericht: Ger
  NET op Hotbird Mario 2 2.993 27 July 2009, 21:19
Laatste bericht: Mario

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)