Fodelianakis olijfolie                 
enquete op het Griekenland net
#1
opmerkelijke uitslag van de enquête op het Griekenland net
wanneer ga jij naar Griekenland op vakantie:

april 1%
mei 4%
juni 6%
juli 11%
aug. 19%
sept. maar liefst 49%
okt. 10%

aantal stemmen 1.716
Quote
#2
Inderdaad, een opmerkelijke uitslag.
Heb jij voor mij even een linkje naar het betreffende artikel. Ik ben met name geïnteresseerd ik de leeftijdscategorie van de toeristen die in de maand september op vakantie gaan.

Met deze informatie kan je een goede planning opstellen naar de doelgroep die je gaat ontvangen over een periode.
Computer Boy's signatuur Internetverslaving is nu een erkende ziekte, waarvoor je naar een afkickkliniek kan gaan. Ik ga alleen maar als er WiFi is.
Quote
#3
In de maanden april en mei is de natuur op zijn mooist. Maar je dat zal voor het overgrote deel wel moeilijk zijn om dan al verlof te nemen.
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






September is normaal de vakantiemaand van de opa's en oma's;)
Quote
#5
Ik ben zeker geen omaBig Grin maar ik vind september ook heerlijk om te gaan. Nog even lekker genieten van de Griekse zon en alle andere mooie dingen voordat de herfst en de winter voor de deur staan. Alle collega's met kinderen zijn weer terug en dan mag jij nog lekker genieten. Overigens is het voorjaar ook prima, mooie natuur inderdaad. Dus het liefst 2x gaan :)
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#6
Logische uitslag. Juni en september zijn veelal de maanden waarop mensen met kleine kinderen of zonder kinderen met vakantie gaan. Niet afhankelijk van schoolvakanties, bouwvak én het is goedkoper. Dat september de meeste stemmen heeft ...... men gaat liever als iedereen het al achter de rug heeft Big Grin
Maria's signatuur Αχ Ελλάδα πώς κατάντησες.
Quote
#7
Greece67, jouw verhaal is ook mijn verhaal het enige verschil is dat ik wel oma ben van 4 kleinkinderen (werkende oma)en ook heerlijk geniet van de najaarszon in september vertrek a.s. dinsdag,en in november weer een vlucht boek voor mei 2014.
Inderdaad ook voor mij de mooiste maanden,
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#8
Je ziet op dit moment nog net geen rollators op Kreta maar de vakantieganger is aanmerkelijk ouder dan in juli/augustus.
Geen probleem natuurlijk want mijn vrouw en ik zijn ook 64 en 65 maar gelukkig lopen wij nog zonder rollator ha ha maar hoe lang nog ;)
Fijn weekend in een snikheet Kreta.
Quote
#9
Wij gaan ook meestal in September. En we zijn nog niet eens 40. Laat staan bejaard Wink
Wanneer we 2x in een jaar naar Kreta kunnen, gaan we in mei en September.
Wanneer we maar 1x kunnen, dan kiezen we toch voor September.
Het weer is dan stabieler, het zee water is lekkerder.
Tja, er zijn alleen minder bloemen en het is wat minder groen.
Quote
#10
Dus nagenoeg de helft van alle Griekenlandgangers zou in september op vakantie gaan? Dat lijkt me niet aannemelijk. Mogelijk is de poll tegen september op Griekenland.net geplaatst en kwamen juist al die mensen die in september weg wilden op de site terecht omdat ze zich aan het oriënteren of voorbereiden waren.

Als jullie willen, maak ik wel even een tegenpolletje voor Oristeleden. Zullen we zien...
Quote
#11
Ja,@Tina.Meten is weten.Ik zou zo'n polletje zeker toejuichen.Doe maar!
Quote
#12
Tina gewoon doen ben benieuwd,hoorde vorige week van een kennis,zij is purser bij de KLM dat het in september altijd heel druk is met genieters zoals wij, die voor de winter toch nog even willen genieten van de zon en de heerlijke temperatuur van het zeewater.
Wij snappen dat en als het kan gewoon doen,heb mijn koffer al gepakt keurig 20kg en vertrek a.s. dinsdagmorgen niet alleen voor de zon en de zee maar ook om alle lieve Griekse vrienden nog even te zien,de winter daarna is wel erg lang tot half mei volgend jaar.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#13
Gedaan. Hij staat in een nieuwe draad. En nu maar hopen dat iedereen meedoet!
Quote
#14
(15 September 2013, 19:48)Tina K. Noume schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Gedaan. Hij staat in een nieuwe draad. En nu maar hopen dat iedereen meedoet!

Is al gebeurd. :)
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Enquete: Griekenland als vakantieland Ger 23 6.167 21 January 2018, 14:48
Laatste bericht: jerichrome
  Enquete: imago Griekenland ninave 18 7.870 03 May 2016, 13:00
Laatste bericht: Pieter
  Griekenland.net metaxa 2 2.252 01 September 2014, 18:48
Laatste bericht: JohanV
  Elgin Marbles: Griekenland vist weer achter het net! Erwin 0 1.901 16 April 2014, 15:27
Laatste bericht: Erwin
  NET Fyfika 7 3.952 31 August 2012, 13:44
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  een tip vanavond op Net Tzimis Bazoukas 3 2.739 10 March 2012, 23:32
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)