902 Tileorasi vervangen door E-TV
#1
De Griekse zender 902 Tileorasi is vanaf vandaag vervangen door E-TV.
E-TV zendt uit via de Eutelsat 3D 12568 H / 13960 (gecodeerd in BISS)
De
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




is inmiddels weer up-to-date.
De laatste tijd zij er erg veel wijzigingen op het gebied van Griekse zenders via de satelliet. Ik zal niet telkens elke wijziging hier doorgeven; eventuele geïnteresseerden kunnen natuurlijk altijd af en toe even op de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




kijken. En mocht ik eens iets missen laat het even weten zodat ik de lijst actueel kan houden.
Quote
#2
Etv beoel je EDT of is het weer wat nieuws?
Edt wordt de nieuw extra 3. als Karatzaferis geen geld had moesten wij ook met de schotel steeds blijven draaien. ik denk dat ik de schotel in de tuin ga zetten , kan ik hem ook een keer een schop geven.
Quote
#3
(12 September 2013, 16:40)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Etv beoel je EDT of is het weer wat nieuws?

Nee Tzimis, niet EDT maar E-TV: [Afbeelding: logo_e_site.jpg]
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Volgens mij een van oorsprong internationale zender maar geheel in het Grieks gesproken cq Grieks ondertiteld.

Multiquote:ik denk dat ik de schotel in de tuin ga zetten , kan ik hem ook een keer een schop geven.
Da's inderdaad een goede optie Tzimis, is een stuk handiger dan op het dak. Zet meteen ook de Astra-3 erop dan kan je ook NET en ET3 kijken.
Quote
#4
nooit van gehoord of gezien. dus weer wat geleerd. als het mooi weer is morgen ga ik weer met de kleine schotel bezig. ben benieuwd.
Quote
#5
Ze hebben onlangs de naam veranderd in Epsilon-TV en hebben inmiddels ook een website inclusief webtv dus neem eens een kijkje om een indruk te krijgen:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Behalve een of ander flauw pingeltje is er geen leven te krijgen uit de link "Epsilon TV" !!
Heeft iemand nog ideeën hoe E-TV online te volgen is ????

zelfs t pingeltje is ermee opgehouden ............
Quote
#7
Epsilon tv de grootste bocht sinds het verdwijnen van alter.
Jammer van de frequentie
Quote
#8
Epsilon tv kan ik ontvangen met
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)