Ambtenaren met een PC in Griekenland
#1
Deze wist ik niet. Ambtenaren, in Griekenland, die met een PC werken krijgen 6 dagen extra verlof...

Maar misschien niet lang meer.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&id=1472
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Ik hoorde gisteren dat dat binnenkort wordt afgeschaft. Hoogste tijd!
Quote
#3
Hoi,
Ik las het op het blog van Bruno Tersago,en kon het haast niet geloven,
Inderdaad gaan ze hier terecht een stokje voor steken te zot voor wooorden.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#4
ha ha als dat in Nederland zo zou zijn, had ik de helft van het jaar in Griekenland gezeten.
Quote
#5
Ik denk dat het eens tijd wordt dat de Nederlanders zich druk gaan maken om de uitwassen die daar plaatsvinden zoals een interim bestuurder die bijna 100000 euro in een maand heeft verdiend bij een zorginstelling. en dat vind de raad van bestuur nog normaal ook dat het gemeenschapsgeld zo uit gegeven word.

Hou toch eens om om dit soort dingetjes onder een vergrootglas te leggen omdat het Griekenland is 10 minuten surfen over het internet en je komt vele malen erger tegen in Nederland.
Quote
#6
We zitten op Oriste!-jóuw (en ons) Griekenland-forum en daar komen nu eenmaal zulk soort berichten op.
Dat ze in NL ook hun zakken vullen lezen we dagelijks in de kranten en zien het op TV, alleen wordt er daar niks tegen gedaan of pas als het te laat is.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#7
Ik geef in Nette bewoordingen aan dat ik het onzin vind om dit soort futiliteiten uit te vergroten en op dit soort forums aandacht te geven.

Dat mag ik doen neem ik aan zou niet weten waarom ik niet mag aanhalen dat dit soort zaken ook in Nederland gebeuren en als je de moeite neemt om je er in te verdiepen is het zeker zo erg als hier in mijn geliefde Griekenland.

Maar we weten allemaal dat de Nederlanders graag het vingertje op steken maar zelf erg vaak met boter op hun hoofd rondlopen ook als de situaties in dit land weer eens uitvergroot worden.

Dit gezegd hebbende ga ik weer heerlijk verder met mijn weekend in het zonovergoten windstille gedeelte van Kreta verdere reacties negerend.
Quote
#8
Maar Kees, jij hebt uiteindelijk de grootste opgeheven vinger op dit forum. Jij meent iedereen die ook maar iets te melden heeft over Griekenland/Kreta de les te moeten lezen.
Quote
#9
Zoals ik al heb aangegeven ik ga verder met mij mijn weekend, en blijf vooral in de spiegel kijken.
Quote
#10
Feit is toch te gek om los te lopen; wie met de PC werkte kreeg 6 dagen extra verlof , om je dood te lachen, ware het niet zo triestig gezien de nog steeds hopeloze toestand in Griekenland. Het werd dus hoogtijd om deze uitwas in de kiem te smoren, of je het nu leuk vond of niet dat dit eens vermeld wordt op het forum is dan bijzaak.
Als ze het ginder in Griekenland echt menen gaan ze gewoon verder met deze opkuis. God weet welke van die onzinnige toestanden er nog mogen aangepakt worden.
Quote
#11
(15 September 2013, 17:31)Cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik geef in Nette bewoordingen aan dat ik het onzin vind om dit soort futiliteiten uit te vergroten en op dit soort forums aandacht te geven.

Dat mag ik doen neem ik aan zou niet weten waarom ik niet mag aanhalen dat dit soort zaken ook in Nederland gebeuren en als je de moeite neemt om je er in te verdiepen is het zeker zo erg als hier in mijn geliefde Griekenland.

Maar we weten allemaal dat de Nederlanders graag het vingertje op steken maar zelf erg vaak met boter op hun hoofd rondlopen ook als de situaties in dit land weer eens uitvergroot worden.

Dit gezegd hebbende ga ik weer heerlijk verder met mijn weekend in het zonovergoten windstille gedeelte van Kreta verdere reacties negerend.

Wat jij een futiliteit noemt noem ik weggegooid belastinggeld. Te zot voor woorden dergelijke regel.
En toevallig is dit een Griekenlandforum en geen Nederland (of België)forum. Dergelijke uitwassen in de Lage Landen kunnen op andere fora geplaatst worden. Maar het gaat over Griekenland en het wordt dus hier geplaatst (met of tegen je zin).
Indien het je toch maar te doen is om onzinnig commentaar te geven, doe het dan niet en blijf lekker verder genieten in je zonovergoten windstille gedeelte van Kreta.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#12
zonder kommentaar, om geen slapende honden hier wakker te maken
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)