Oriste poll. Wanneer ga jij naar Griekenland?
#1
Kleine enquête. In welke maand gaan jullie in de regel naar Griekenland?

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

De resultaten zullen op dit forum bekend worden gemaakt.

Groetjes,
Tina
Quote
#2
Tina,snel meid en ziet er goed en duidelijk uit,heb meteen ingevuld dus nog steeds erg benieuwd,
Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#3
Ik krijg hier een nare smaak van. Enquette prima maar de doorverwijzing voelt vreemd aan ik voel dat je bij een bureau geregistreerd wordt.
Quote
#4
Albert, je hebt gelijk, een mens kan niet voorzichtig genoeg zin. Maar in dit geval is je gezonde wantrouwen onterecht. Ik maak gebruik van een gratis versie van Survey Monkey, een online marketingtool die professioneel veel gebruikt wordt. Omdat het een gratis versie is, zie je de reclame voor henzelf. Voor niets gaat de zon op, zelfs niet bij Vraagapen.;)
Quote
#5
Beetje raar eindantwoord? Ben je er boos over
Quote
#6
onze planning met reizen naar Griekenland heb ik ingevuld.

Vriendelijke groet,
Kock en Hannie
Quote
#7
(15 September 2013, 20:59)Albert schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beetje raar eindantwoord? Ben je er boos over

Nee, ik maakte een grapje. Survey Monkey is vrij vertaald toch een Vraagaap?
Quote
#8
@Tina.Heb natuurlijk even ingevuld.Het lijkt mij dat deze onschuldige enquête niet NSA gevoelig is.
Quote
#9
Ik heb hem ook ingevuld.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#10
Jammer dat er geen tussenstanden te zien zijn Confused
Quote
#11
@Jill.Dat zou beïnvloeding van de resultaten kunnen veroorzaken. Ik zou mijn keuze wel willen beargumenteren, maar doe dat bewust niet.
Quote
#12
Ik heb hem ook ingevuld Tina
Quote
#13
(16 September 2013, 13:19)Aleko schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Jill.Dat zou beïnvloeding van de resultaten kunnen veroorzaken. Ik zou mijn keuze wel willen beargumenteren, maar doe dat bewust niet.

Mijn keuze beïnvloed toch al de enquête vanwege de rare tijden dat ik weg ben..
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#14
Als ik de link aanlik krijg ik: Deze enquête is momenteel afgesloten. Neem contact op met de auteur van deze enquête voor ondersteuning.

Ik zie dat er al een uitslag is, ben even niet op het forum geweest.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Poll: Wat doet u als u ineens weer naar Griekenland mag? jjohn 20 3.779 10 May 2020, 20:31
Laatste bericht: kim88
  Poll: Griekenland, België of Nederland in WK-finale? Ger 15 10.211 02 July 2014, 20:18
Laatste bericht: roefke
  Poll: De mooiste Griekse eilanden van 2014 Ger 28 19.552 01 March 2014, 12:52
Laatste bericht: Cornelius
  Poll: Gemiddelde leeftijd Griekenland-liefhebbers? Ger 32 19.703 22 November 2013, 15:01
Laatste bericht: hilly
  Uitslag poll. Wanneer ga jij naar Griekenland? Tina K. Noume 7 5.757 19 September 2013, 10:42
Laatste bericht: Co vd Graft
  Poll: wat is de ideale temperatuur in Griekenland Ger 32 24.466 19 August 2013, 12:37
Laatste bericht: Arthur
  waar houd jij je als pensionado/da in Griekenland mee bezig (geen hobby's) Maria 12 10.099 26 April 2013, 16:12
Laatste bericht: Maria
  Wanneer gaat u met vakantie, vertel t even! Japio 16 10.506 13 June 2012, 19:50
Laatste bericht: Henkd
  Griekenland trending topic - wanneer houdt het op? Corry 5 5.596 01 July 2011, 17:20
Laatste bericht: Corry

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)