Grieksegids nieuws     
Wie o wie is dit?
#1
Raadseltje:
Wie is dit Griekse meisje?

[Afbeelding: icu0z7.jpg] [Afbeelding: xkp0tc.jpg]
Quote
#2
Wij denken Vicky Leandros.
Quote
#3
(22 September 2013, 12:08)Leo en Sonja schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wij denken Vicky Leandros.

Helemaal goed Leo en Sonja, ik dacht dat niemand dat zou raden.
Knap hoor; ik zou haar er in ieder geval niet uitgehaald hebben Blush
Quote
#4
Onze dag ook weer goed begonnen.
Quote
#5
Was ook mijn eerste idee: Vicky Leandros.

Ik heb er ook eentje (een makkie denk ik). Wie is dit?

[Afbeelding: eqwe1e.jpg]
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Misschien wel Demis Rousos in zijn jonge jaren. Vast fout.
De Haarlemse mug.'s signatuur Als je met beide benen op de grond blijft staan, kom je geen stap verder.
Quote
#7
Dit is dus Vageles.

Foutje,het is Vangelis.
Quote
#8
(22 September 2013, 19:08)De Haarlemse mug. schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Misschien wel Demis Rousos in zijn jonge jaren. Vast fout.
:) Inderdaad fout, maar toch dichtbij. Het is, zoals Leo en Sonja aangaven, inderdaad Vangelis (Papathanasiou), die samen met o.a. Demis Roussos in de groep Aphrodite's Child zat.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)