Griekse anti-rookwet fiasco
#7
(21 October 2010, 08:46)Jota schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik denk niet dat het gaat werken in een rokersnatie als GR, zeker niet in kleine gemeenschappen zoals op de eilanden. Athene is ver weg...

Tja Jota, maar dat zijn toch allemaal geen argumenten om de wetgeving massaal te negeren? De Grieken willen gewoon blijven roken in openbare gebouwen, ze houden zich niet aan (inter)nationaal afgesproken regels, ze ontduiken massaal de belastingverplichtingen en trekken zich al helemaal niets van asielzoekers aan zoals ik zojuist in een andere topic las. Misschien zie ik het verkeerd maar Griekenland is toch ooit tot de EU toegetreden dus zullen ze zich aan Europese regels moeten houden lijkt me. Of doen ze dat alleen als het hen zélf goed uitkomt?
Ik ben bang dat Griekenland zich met dit soort berichten in de media niet echt populair maakt bij de rest van Europa. Ik hoorde gisteren een Duitser op TV nog zeggen: we steunen ze met miljarden maar ze blijven maar doen waar ze zin in hebben. Zelfs zoiets onbenulligs als een rookverbod krijgen ze nog niet eens voor mekaar. Hoort zo'n land eigenlijk wel in de EU?
Eigenlijk begin ik me dat ook steeds meer af te vragen.

Ger

Quote


Berichten in deze discussie
Griekse anti-rookwet fiasco - door Ger - 06 February 2010, 23:28
RE: Griekse anti-rookwet fiasco - door Wick - 10 February 2010, 14:00
RE: Griekse anti-rookwet fiasco - door prasoudi - 29 March 2010, 21:35
RE: Griekse anti-rookwet fiasco - door Eleni - 30 March 2010, 07:02
RE: Griekse anti-rookwet fiasco - door Ger - 21 October 2010, 07:39
RE: Griekse anti-rookwet fiasco - door Jota - 21 October 2010, 08:46
RE: Griekse anti-rookwet fiasco - door Ger - 21 October 2010, 14:25
RE: Griekse anti-rookwet fiasco - door djdakman - 22 October 2010, 08:28
RE: Griekse anti-rookwet fiasco - door Jota - 24 October 2010, 08:57
RE: Griekse anti-rookwet fiasco - door Ger - 24 October 2010, 11:02
RE: Griekse anti-rookwet fiasco - door Jota - 24 October 2010, 20:01

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Anti-rookwet aangescherpt per 1 sep 2010 Ger 1 1.960 01 September 2010, 10:53
Laatste bericht: Jota

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)