Grieksegids nieuws     
Foto's op Google Earth
#1
Hallo allemaal,

Sinds de vorige keer (dat was eind januari 2012) heb ik weer heel veel nieuwe foto's op Google Earth geplaatst, van onder andere,
Almyrida, Malaxa, Exopolis, Georgiopoulis, Panormos, het Potamos stuwmeer en stuwdam, en nog veel en veel meer.

Iedereen die belangstelling heeft voor Kreta en met name deze omgeving (de Apokoronas, en omgeving Rethymnon) kan dus alvast een indruk krijgen hoe de diverse dorpjes eruit zien.

Open Google Earth en activeer de tool foto's met het menu aan de linkerkant op je scherm, klik vervolgens op de foto icoontjes op je scherm en je ziet alle foto's die geplaatst zijn.

Of kijk op mijn pagina dan zie de al mijn foto's bij elkaar.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Veel kijkplezier.
Damiaatje's signatuur Je hoeft de top niet te bereiken, halverwege de berg is het uitzicht ook fantastisch.Big Grin

Als je met twee voeten op de grond blijft staan, kom je geen stap verder. Cool
Quote
#2
Kijk eens wat ik tegenkwam op internet.
Een ouwetje, bij jou in het dorp.


[Afbeelding: 2w3unwn.jpg]
Quote
#3
Moses Kriebel,
Dat is inderdaad een hele oude foto. Leuk om te zien.
Dit is bij het bruggetje over de Podamos rivier. Rechts waar je die afgebrokkelde muur ziet, staat nu het Kalyves Beach Hotel.
Ik zal morgen even een foto schieten van dezelfde plek. Kun je zien wat er veranderd is.
Bedankt voor het delen.
Damiaatje's signatuur Je hoeft de top niet te bereiken, halverwege de berg is het uitzicht ook fantastisch.Big Grin

Als je met twee voeten op de grond blijft staan, kom je geen stap verder. Cool
Quote
#4
Bovenstaande foto is uit 1982.
Quote
#5
Het weer was de laatste week niet zo mooi, maar nu gaat het beter.
Ga nog even een foto schieten, en ter vergelijking plaatsen.
Damiaatje's signatuur Je hoeft de top niet te bereiken, halverwege de berg is het uitzicht ook fantastisch.Big Grin

Als je met twee voeten op de grond blijft staan, kom je geen stap verder. Cool
Quote
#6
(11 October 2013, 10:50)Damiaatje schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het weer was de laatste week niet zo mooi, maar nu gaat het beter.
Ga nog even een foto schieten, en ter vergelijking plaatsen.


Het weer was de laatste week niet zo Mooi!!!! vanaf afgelopen zondag nauwelijks wind bijna geen bewolking erg veel zon e gemiddeld in de middag 25 tot 30 graden.
Wat wil je dan nog meer in de tweede week van oktober Cool
Quote
#7
Zo, vandaag was het goed weer om even de foto te maken.
Zie het verleden en het nu.
Kijk en vergelijk.

[Afbeelding: m7fhb5.jpg]

[Afbeelding: 24lqyp1.jpg]
Damiaatje's signatuur Je hoeft de top niet te bereiken, halverwege de berg is het uitzicht ook fantastisch.Big Grin

Als je met twee voeten op de grond blijft staan, kom je geen stap verder. Cool
Quote
#8
Leuke foto, ben dit jaar in Kalives op vakantie geweest. Volgens mij ligt links achter een restaurant, waar we eenmalig zijn gaan eten. Volgens mij een restaurant waar je niet buiten kunt eten, alleen binnen. Klopt dit?Huh
Quote
#9
Klopt inderdaad.
Dat is Familie Taverna Koumandros.
Zijn zeer goed met verse vis.
Zondagmiddag altijd druk met Griekse families.
Damiaatje's signatuur Je hoeft de top niet te bereiken, halverwege de berg is het uitzicht ook fantastisch.Big Grin

Als je met twee voeten op de grond blijft staan, kom je geen stap verder. Cool
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Video google trekker Kreta Berendw 0 1.790 25 February 2016, 08:03
Laatste bericht: Berendw
  Crete the place to be on earth Cornelius 0 2.109 15 November 2013, 09:39
Laatste bericht: Cornelius
  Foto's op Google Earth. De Haarlemse mug. 0 1.922 08 May 2012, 15:52
Laatste bericht: De Haarlemse mug.

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)