Samos, Potami waterval...
#1
Hallo allemaal
weer terug van twee weken te kort Samos
lekker gewandeld, lekker gegeten we zaten in Kokkari.

Ik was sinds hele lange tijd weer eens bij Potami watervallen geweest,
de laatste keer was aan het eind de trap nog niet beplankt, dus klauterend naar boven aan de leuningen die er wel zaten, was er niks boven.
Maar nu dus weer eens geweest(waarom niet eerder...?)
maar dan kom je weer aan het eind van de wandeling en dan is de trap er en onderaan een heel groot bord met menukaarten voor de Taverna boven die nog steeds via die trap die nu houten treden heeft is te bereiken.

Ik vind dat toch wel een beetje een anticlimax voor de mooie wandeling, langs kletterend water en oude bomen, staat daar een schreeuwend bord...Undecided

Dat wou ik even kwijt..

verder was het allemaal weer fantastisch!

gr CArel
Quote
#2
Tja, Carel, 't is maar hoe je het ziet ... Toen wij daar omhoog geklauterd waren vonden we het fijn om bij de hartelijke familie een koel biertje te drinken ... En ze hadden prachtige oude foto's van hun familie aan de muur hangen ... Opa had nog een oorkonde gekregen voor zijn verzetswerk in WW II ...... Die hing daar ook ....
Quote
#3
Hoi Carel,
Wij zitten nog op Ssmos in Ireon.
Ook wij hebben vorige week deze watervallen bezocht.
Na een flinke klim via de trappen kwamen wij boven.
Wij hebben verse sinaasappel sap besteld en hebben genoten
van het mooie uitzicht.
Erg aardige uitbaters niets was teveel
Wel zijn we via het autopad naar beneden gelopen.
Quote
#4
oh ik heb verder ook geen mening over de taverna
en ik kon ook zien toen we verder klauterden dat je daar mooi zit
maar die borden vind ik daar niet zo passen als je wandelt daar
Quote
#5
haha, Ik vond het na die wandeling wel een leuk bord Big Grin ...ja die trap was idd een hele klim... met vaak tree hoogte's van ca 40 cm .
Bijna boven aangekomen , liet ik mijn fantasie even gaan en moest ik even aan dit reclamefilmpje denken
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Maar wat is het daar mooi hé... ook die klim was zeker de moeite waard...heerlijk genieten met een verse jus d'orange van het mooie uitzicht en luisteren naar de stilte en vogelgeluiden :)

[Afbeelding: znova9.jpg]

[Afbeelding: 27ybdcg.jpg]

[Afbeelding: 732wj5.jpg]
Quote
#6
ja het is een hele mooie wandeling langs de stroom, wij zijn de andere klim omhoog gegaan bij de trap naar de taverna begint
en dan zie je dus mooi de Taverna bovenaan, dat eerste stuk is een pittig stukje vanwege hoge stijging en klauterwerk
we zijn niet verder gegaan want we wisten niet waar we uitkwamen en waren een beetje onvoorbereid en zouden daar niet heen
heb het gefilmd daar zal binnenkort iets plaatsen, behalve bij de waterval dat water was zo koud.....

oja die onderste foto met dat shoveltje
lijkt wel wat ik zag in 1999 toen naar boven ging via de trap(toen er nog geen taverna was)
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)