Werkeloosheid stijgt weer verder door.
#1
El.Stat meldt hedenochtend dat het voor het seizoen aangepaste werkeloodheidscijfer verder naar 27,6% is doorgestegen.Zou het ooit nog eens de andere kant opgaan?

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
wij hopen dat, want de text zegt
Ό, τι ανεβαίνει κατεβαίνει
Ό, τι γυρίζει σταματά
Ό, τι επιστρέφει ξαναφεύγει
Ό, τι περνά ξαναπερνά
Quote
#3
Ben bang van wel! En in Griekenland is het salaris ook niet uitnodigend om te gaan werken, ontzettend laag uurloon, daar wil je toch niet voor werken.
De grieken misschien wel, zijn t gewend? Maar als immigrant, nee bedankt!
Dit zal overigens ook in andere bepaalde landen zo zijn.
Quote
#4
Als Immigrant dien je, je aan te passen aan de normen en waarden van het land waar je gaat wonen,
Dat hebben wij ook gedaan, wil je dat niet dan heb je niets te zoeken in Griekenland of waar ook ter wereld.

Als je, je aanpast dan heb je ook in Griekenland een geweldig leven zelfs met de lage lonen die hier gelden.
Ik weet er alles van ik werk er ook voor en heb het er graag voor over om her te kunnen wonen.
Quote
#5
Helemaal eens met Cornelius !

Voel me als een vis in t water op Kos.
en heb minder in mijn knip maar meer in mijn hart.


En tot nu toe durf ik te beweren dat op veel plaatsen in Griekenland het geld voor oprapen ligt maar dat je wel goed moet kijken.......
niet veel geld maar wel voldoende!

(Kom hier op terug)
Quote
#6
Ook ik ben het eens met Cornelius en Dick!
Quote
#7
(10 October 2013, 17:02)Cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Als Immigrant dien je, je aan te passen aan de normen en waarden van het land waar je gaat wonen,
Dat hebben wij ook gedaan, wil je dat niet dan heb je niets te zoeken in Griekenland of waar ook ter wereld.

Als je, je aanpast dan heb je ook in Griekenland een geweldig leven zelfs met de lage lonen die hier gelden.
Ik weet er alles van ik werk er ook voor en heb het er graag voor over om her te kunnen wonen.

Ben ik helemaal met je eens Cornelius.
Had ik de mogelijkheid zou ik die ook direct aanpakken om in GR te kunnen wonen en werken.
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#8
wonen wil ik er wel maar werken zou ik er niet willen, nu hoeven wij dat ook niet meer als pensionado's dus dat kan ik makkelijk zeggen.
Vergis je echter ook niet in de werkeloosheid hier (in Nederland bedoel ik dan) , wat ik de laatste dagen allemaal om me heen hoor, dat is ook niet mis.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)