Ilya darling
#1
vanmiddag verrast door de film never on Sunday. een prachtig film van een stukje griekenland die heb ooit geleefd maar helaas dood is. vanavond weer om 19:30 op je kabel tv bij de zender van MGM.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Kun je dit bericht eergisteren nog een keer plaatsen? Nou heb ik de uitzending gemist!
(Gelukkkig, even zoeken leerde dat ik
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




voor de herkansing kan.;) )
Quote
#3
(11 October 2013, 11:00)Tina K. Noume schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kun je dit bericht eergisteren nog een keer plaatsen? Nou heb ik de uitzending gemist!
(Gelukkkig, even zoeken leerde dat ik
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




voor de herkansing kan.;) )

bedankt voor deze tip Idea
Quote
#4
ik was ziek en zat zo als vaker op een oude film te kijken, en was verrast. maar hij komt vast nog een keer. gewoon de mgm planning kijken.

en omdat ουδέν κακόν αμιγές καλού,kijk wat ze nog meer moois hebben ze op youtube
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
O, dank je!! Oυδέν κακόν αμιγές καλού, is dat de Griekse versie van ons 'elk nadeel hep se voordeel'? Ik kende de uitdrukking nog niet.
Beterschap en veel kijkplezier!
Tina
Quote
#6
Ja en dank je.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)