Boekje lezen over Griekenland?
#1
Eindelijk, eindelijk heb ik gisteren m'n laatste aanwinsten in Griekenland gerelateerde boeken in de verkooplijst gezet. Waar zo'n lang regen-zondag niet goed voor is :). Voor wie nog wat leuks om te lezen zoekt deze wintermaanden mag ik misschien heel even 'reclame' maken:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wil je meerdere boeken tegelijk bestellen dan rond ik het bedrag altijd wat naar beneden af!

Verder hou ik me uiteraard altijd aanbevolen voor aanvullende titels op de algemene Griekse boekenlijst. Ik probeer zelf ook regelmatig naar nieuwe titels te speuren, maar mis uiteraard ook wel e.e.a.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






[Afbeelding: xo08q0.jpg]
Quote
#2
Wat een mooie boeken, Corry. Lastig kiezen. Heeft er iemand een suggestie?
Quote
#3
Allemaal? Big Grin
Quote
#4
Als je de titels googelt vind je meestal wel aanvullende info. Je kunt me ook mailen welk type boek je graag leest, of over welke regio in Griekenland, dan stuur ik wat suggesties als er iets vergelijkbaars bij zit.
Quote
#5
Bedankt voor jullie reacties. Denk dat ik toch maar voor de tips van Corry ga. Ik lees graag Karel, maar alle Griekse boeken van de lijst gaat me toch echt niet lukkendizzy
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Het boekje Kythira Frederique 0 2.009 19 April 2016, 13:12
Laatste bericht: Frederique
  Lezen over Griekenland - de tips van lezers Corry 2 3.104 09 December 2012, 21:01
Laatste bericht: Jef Dockx
  Het boekje Lesbos greece67 8 5.595 03 October 2012, 22:39
Laatste bericht: Mariët
  Lezen over Griekenland; nu 775 boeken op de lijst! Corry 10 8.243 10 August 2012, 20:34
Laatste bericht: Bob Rempetis
  Lezen over Griekenland; ook voor kids Corry 0 2.032 11 November 2011, 21:45
Laatste bericht: Corry
  Vakantieheimwee? Lees een boekje over Griekenl. Corry 3 3.593 02 October 2011, 22:22
Laatste bericht: Corry

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)