Grieksegids nieuws     
Mooie Alpha-tv reportage over Kythira
#1
Deze reportage van de zender Alpha-tv werd gisteren als herhaling uitgezonden. Gelukkig staat ie ook op Youtube:



Daarna trof ik in de kolom ernaast nog wat leuke filmpjes aan over Kythira die absoluut de moeite waard zijn:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(erg oud filmpje)
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(the history of Kythira)
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(leuk impressiefilmpje)
Quote
#2
Geweldig, er is hier al veel over gesproken, alleen had ik het nog steeds niet gezien, dank je wel Ger.
Quote
#3
Inderdaad mooi in beeld gebracht. Alleen bij het stuk over Αντικύθηρα , rept men geen woord over het Birdwatchstation. Αντικύθηρα is de place to be om de migratie van vogels te bewonderen en te bestuderen, wat dan ook gebeurt. We krijgen hier op Kreta de meldingen binnen van welke soorten en hoeveelheden op weg zijn naar Kreta , voor ze dan de oversteek maken naar Noord-Afrika.
Als ik me niet vergis staat Αντικύθηρα ook in de vitrine, dat zou een spijtige zaak zijn.
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Héél mooi!
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Mooie slideshow over Kythira Ger 1 1.896 20 February 2015, 21:59
Laatste bericht: Els DR

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)