Zo mooi is Kreta
#1
Voor iedereen die er nog aan twijfelt of Kreta wel geschikt is om te bezoeken heb ik tussen de bedrijven door een diashow gemaakt van foto's van mijzelf en vrienden die hier op bezoek waren.
Niet allemaal even scherp maar we blijven hobbyisten.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
erg mooie foto's leuk muziekje er achter
Leo
Quote
#3
Erg mooie foto's ook nog eens op een leuke manier in elkaar gezet. En daarbij nog een schitterend stukje muziek; erg leuk om naar te kijken/luisteren.
duimpie
Quote
#4
Heel leuk gedaan Kees,heerlijke muziek erbij,daarom zijn wij nog even hier om nog te genieten van het mooie kreta.:)
Groetjes Sonja en Leo.
Quote
#5
Geweldig Kees, alles zo herkenbaar! Ik was werkelijk intens geraakt/ontroerd van jouw creatieve beelden in combinatie met de gekozen onderliggende muziek. Bravo, ga zo door.....!
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#6
Erg mooie foto's.
Op 5.40 zag ik het appartementencomplex van Despina in Analipsi waar ik 9 jaar geleden verbleef bij mijn eerste bezoek aan Kreta. Erg leuk!
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#7
(22 October 2013, 11:08)Cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Voor iedereen die er nog aan twijfelt of Kreta wel geschikt is om te bezoeken heb ik tussen de bedrijven door een diashow gemaakt van foto's van mijzelf en vrienden die hier op bezoek waren.
Niet allemaal even scherp maar we blijven hobbyisten.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Graag gedaan
Quote
#8
Knap gedaan!
En... is dat de stem van Giannis Parios die ik in het eerste gedeelte van je diashow meen te herkennen?
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#9
(23 October 2013, 21:30)vlagreco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Knap gedaan!
En... is dat de stem van Giannis Parios die ik in het eerste gedeelte van je diashow meen te herkennen?

Bedankt Vlagreco en de zanger van beide nummers is inderdaad Giannis Parios
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Mooi Kreta Cornelius 6 2.885 24 April 2019, 09:10
Laatste bericht: grek
  Zo mooi is Kreta Cornelius 1 2.506 26 February 2014, 19:30
Laatste bericht: Cornelius
  Mooi filmpje over Kreta Berendw 9 5.528 10 June 2013, 11:30
Laatste bericht: JohanV
  Mooi bergrit op het eiland Kreta in de regio Kastamonitsa cornelius 13 10.281 21 November 2011, 17:57
Laatste bericht: leon10

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)