Wanneer vluchttabellen voor rechtstreekse vlucht naar Rhodos online?
#1
Afgelopen jaar ben ik voor het eerst naar Griekenland geweest en dat is ons héél goed bevallen. Zo goed dat we in mei dit jaar weer willen gaan, samen met mijn ouders en mijn zus en zwager. We hebben er veel zin in, en zouden graag al onze reis willen boeken. Al enkele maanden wacht ik op het moment dat de vluchtschema's voor een rechtstreekse vlucht naar Rhodos online komen, en eigenlijk had ik ze rond deze tijd wel verwacht.
Weet een van jullie wanneer je voor mei kan boeken?
Quote
#2
Naar Rhodos weet ik niet maar TUIfly heeft heel vaak de vluchten voor volgend jaar al staan.
gradusn's signatuur efxaristo

Quote
#3
Je kunt nu al boeken bij Aegean vanaf Brussel met tussenstop in Athene
Quote
#4
Thomas Cook, Jetairfly en Aegeanair zijn vanaf nu boekbaar naar Kreta Heraklion. De startprijzen liggen wel 30% hoger dan voor vorig seizoen bvb retourtje Brussel-Heraklion heb ik vorig seizoen geboekt aan 129, vandaag starten ze op 179 euro. Het kan goed zijn dat ze hier en daar nog een promotiestunt uit hun hoed toveren, maar ik vrees er voor. Maar dit lijken mij ook interessante prijsjes !
(De aangehaalde prijzen waren voor Mei en Juni 2013)
Quote
#5
De rechtstreekse vluchten van Brussel naar Rhodos vanaf 30 mei 2014 zijn te boeken op de website van Aegean.
Retourtje mét ruimbagage komt op ca. 360€ per persoon. Met enkel handbagage (8kg) = 280€ pp
Vluchten zijn op vrijdag met vertrek in Brussel om 09.55 uur.

Blijkbaar zijn er (nog) geen rechtstreekse vluchten voorzien vóór 30 mei.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Jetair heeft ook zijn prijzen voor Rhodos online staan. De prijzen zijn inclusief 20 kg ruimbagage.
Quote
#7
Haha.... ik vroeg me al af waarom iedereen het had over Brussel - Rhodos, maar nu begrijp ik het. Het vlaggetje bij mijn naam geeft aan dat ik in België verblijf. Dit klopt, maar dat is slechts dit weekje tijdens onze (herfst) vakantie.

Ik woon in Nederland, op korte afstand van Schiphol. En zowel voor nu, als in april/mei zie ik geen rechtstreekse mogelijkheden. Dit terwijl ik afgelopen april nog wél rechtstreeks kon vliegen naar Rhodos....

Is dit gebruikelijk en komen de rechtstreekse vluchten op een later ogenblik nog beschikbaar? Of betekent dit dat er geen rechtstreekse vluchten meer mogelijk zijn?
Quote
#8
De rechtstreekse vluchten komen later, ergens in december. Arkefly heeft wel al vluchten naar Kos online staan. Ook touroperators verkopen vaak losse vliegtickets.

Wij wonen ook bij Schiphol, maar twee jaar geleden zijn wij toch van Charleroi gevlogen met Jetairfly. Een ticket kostte toen 140 euro retour en dat loonde toen toch, ondanks de extra hotelovernachting. Alleen is op dit moment een ticket voor 140 euro niet meer te vinden.

Via
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




kun je wel al vliegtickets boeken naar Rhodos. Ik heb daar zelf goede ervaringen mee. Het enige vervelende vind ik dat je geen bevestiging krijgt als je betaald hebt. Dat vond ik vooral de eerste keer niet prettig.

Je kunt bij hun ook navragen welke luchtvaartmaatschappij de vlucht verzorgt. Ik denk dat de tickets die er nu staan van Corendon zijn.

Succes!
Quote
#9
Ben je dan niet beter af dat je rechtstreeks bij Corendon boekt ipv bij Strauss waardoor de prijs alleen maar hoger is dr comissie ?
Quote
#10
Gek genoeg is Straus niet duur met zijn vliegtickets. Je betaalt er ook geen boekingskosten. Zij verkopen tickets van touroperators. Deze tickets vallen volgens mij ook onder de dekking van het garantiefonds reizen, in tegenstelling tot de tickets rechtstreeks bij de vliegtuigmaatschappijen geboekt. Maar het staat uiteraard iedereen vrij rechtstreeks te boeken.
Quote
#11
die vluchten die jullie noemen gaan allemaal vanaf Duitsland en België, Amsterdam daar zullen we nog even op moeten wachten vrees ik.
Quote
#12
De vluchten geboekt via Straus gaan ook vanaf Amsterdam. Arkefly heeft vluchten online staan voor Kreta en Kos.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Aansluiting vlucht Athene naar Astypaleia Esther Corfu 2 735 09 February 2022, 22:21
Laatste bericht: Esther Corfu
  Brussels airlines vlucht 30 juli Mir111 0 953 29 May 2020, 13:11
Laatste bericht: Mir111
  Transavia-vlucht gratis wijzigen Karidiès 0 996 15 March 2020, 15:39
Laatste bericht: Karidiès
  Vlucht hv 5808 thessaloniki-amsterdam Nanny 18 6.201 05 March 2018, 10:57
Laatste bericht: Nanny
  Smartegeld bij vertraagde vlucht ADO 0 1.542 26 February 2013, 14:18
Laatste bericht: ADO
  Ryan air komt weer naar Kos&Rhodos Nanny 6 4.569 03 December 2012, 21:02
Laatste bericht: Nanny
  Ryanair vanaf Weeze naar Rhodos Maria 4 4.533 02 March 2012, 17:52
Laatste bericht: chris

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)